اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم پلدختر در مجلس خبر داد

هزینه‌کرد 48 میلیارد ریالی در طرح آبرسانی کشاورزی در پلدختر

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی از هزینه‌کرد 48 میلیارد ریالی در طرح آبرسانی به زمین‌های کشاورزی این شهرستان خبر داد.

هزینه‌کرد 48 میلیارد ریالی در طرح آبرسانی کشاورزی در پلدختر

به گزارش خبرگزاری فارس در پلدختر، علی کاییدی امشب در دیدار با دهیاران بخش مرکزی پلدختر گفت: این طرح‌ها شامل ایستگاه پمپاژ رنگین‌بان و گازرسانی به مناطق روستایی است.

وی گفت: طرح مجتمع آبرسانی کوثر با اعتبار بیش از 70 میلیارد ریال در 38 روستا اجرا شده و راه‌اندازی اماکن ورزشی درمناطق مورانی و هلوش بخش مهمی از اقدامات صورت گرفته در مناطق روستایی این شهرستان است.

وی افزود: با تلاش‌های انجام شده و مساعدت استاندار لرستان مشکل آب آشامیدنی روستاهای جنوب پلدختر شامل سراب رجب و تنگ فنی و چم گز، چم گرداب، آخور رخش و دره خزینه با حفر دو حلقه چاه حل می‌شود.

کاییدی از اخذ ماده 215 برای اختصاص ردیف اعتباری چهار خطه محور جنوب شهرستان خبر داد و گفت: ضرورت دارد، تلاش‌های دولتمردان نظام جمهوری اسلامی تبیین و تشریح شود.

وی با بیان اینکه دولت‌ها متعلق به نظام هستند، افزود: تلاش‌های ارزنده‌ایی در چند سال اخیر برای توسعه روستایی در شهرستان پلدختر انجام گرفته است.

نماینده مردم پلدختر و معمولان درمجلس شورای اسلامی گفت: دولت به مثابه یک ملک استیجاری است که مردم در هر دوره چهارساله آن را به خدمتگزاران صدیق نظام و رهبری اجاره می‌دهند، بنابراین مردم ولی نعمت بوده و صاحب اصلی نظام هستند.

وی با بیان اینکه دینداری باید به معنای کلمه در کارنامه و عملکرد تمامی مسئولان حاکم و پیاده شود، افزود: خدمتگزاری مهمترین اصل مسئولیت در نظام اسلامی است و ارایه خدمات شایسته به مردم مسئولیت‌ها را ارزشمند می‌کند.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی بالاترین جایگاه کارگزاران دولت را خدمت به مردم دانست و مسئولان را به خدمت بی‌منت فرا خواند.

انتهای پیام/2304/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول