اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور گیلان خبر داد

کاهش 73 درصدی تلفات تصادفات درون شهری گیلان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پلیس گیلان از کاهش 73 درصدی تلفات ناشی از تصادفات درون شهری این استان در آذرماه امسال خبر داد.

کاهش 73 درصدی تلفات تصادفات درون شهری گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سیدتقی امینی امشب در نشست فرماندهی انتظامی گیلان گزارشی از روند تصادفات درون شهری این استان را ارائه کرد.

وی اظهار کرد: در آذرماه امسال 334 فقره تصادف جرحی و فوتی در معابر درون شهری گیلان رخ داد که 328 فقره آن جرحی و 6 فقره فوتی بوده است.

رئیس پلیس راهور گیلان با بیان اینکه تعداد متوفیان تصادفات درون شهری 73 درصد نسبت به مشابه سال گذشته کاهش داشته است، افزود: در آذرماه امسال 6 نفر در تصادفات درون شهری جان خود را از دست دادند که این رقم در مدت مشابه سال گذشته 22 نفر بود.

وی اجرای طرح‌های مقطعی و مداوم، برخورد با تخلفات حادثه‌ساز و توجه رانندگان به قوانین راهنمایی و رانندگی را از دلایل کاهش تصادفات استان ذکر کرد.

امینی با اشاره به اینکه عابران پیاده 66 درصد از متوفیان تصادفات را به خود اختصاص دادند، خاطرنشان کرد: رانندگان وسایل نقلیه باید نسبت به عابران پیاده توجه و گذشت بیشتری داشته باشند.

وی یادآور شد: عابران پیاده نیز باید در انجام وظایف خود در مقوله ترافیک کوتاهی نکنند و با رعایت قوانین ترافیکی نسبت به بهبود وضعیت موجود گام موثری بردارند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پلیس گیلان تصادف را امری اجتناب‌ناپذیر خواند و متذکر شد: با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی می‌توان تصادف را به حداقل رساند و تمام تلاش پلیس راهور نیز در این راستا است.

انتهای پیام/2300/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول