اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هنرمند برجسته تئاتر کشور:

تئاتر در مشهد زودتر از سایر شهرها رواج یافت

هنرمند برجسته تئاتر و مدرس کارگاه‌های آموزشی تئاتر در مشهد گفت: تئاتر در پایتخت معنوی کشور نسبت به سایر شهرها زودتر رواج یافت.

تئاتر در مشهد زودتر از سایر شهرها رواج یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمودرضا رحیمی امشب در سومین روز جشنواره تئاتر فجر مشهد اظهار داشت: برگزاری این جشنواره در پایتخت معنوی کشور برای نخستین‌بار، باعث می‌شود دید و بازدید هنرمندان با علاقه‌مندان افزایش پیدا کند.

وی فرهنگ، علاقه‌مندی و شرافت بالای مخاطبان شرکت‌کننده در کارگاه‌های آموزشی برگزار شده دو روز گذشته را مهم‌ترین ارمغان نخستین جشنواره تئاتر فجر مشهد دانست و افزود: از نکات جالب توجه در این دو جلسه کارگاه آموزشی، وجود سنین مختلف مخاطبان و پرسش‌های آنها است.

رحیمی ادامه داد: این علاقه‌‌مندی باعث سخت‌تر شدن مسئولیت مدیران مرتبط می‌شود و این امر به میمنت برگزاری نخستین‌ جشنواره تئاتر فجر در مشهد اتفاق افتاده است.

وی تصریح کرد: قطعاً تئاتر در همه جای کشور به خصوص در پایتخت معنوی ایران نیازمند آموزش‌های خاص خود است بنابراین لازم است سالن آموزشی مناسب این کارگاه‌ها نیز همزمان با برگزاری جشنواره فوق در مشهد در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/2202/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول