اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهربابک:

اتحادیه‌ها آسیب‌شناسی مشاغل را انجام دهند

فرمانده انتظامی شهرستان شهربابک گفت: اتحادیه‌ها آسیب‌شناسی مشاغل را انجام دهند تا ارائه خدمات به مردم با کیفیت بالا و قیمت مناسب صورت گیرد.

اتحادیه‌ها آسیب‌شناسی مشاغل را انجام دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علی زمانی عصر امروز در جمع صنف فیلمبرداران و عکاسان شهربابک اظهار داشت: اصناف مطمئن باشند با اعتماد‌سازی، امانتداری و انصاف در کسب و کار می‌توانند آسایش و آرامش خود را فراهم سازند.

وی افزود: اتحادیه‌ها آسیب‌شناسی مشاغل را انجام دهند تا ارائه خدمات برای مردم با کیفیت بالا و قیمت مناسب در شهرستان صورت گیرد.

زمانی عنوان کرد: بالا بردن توان حفاظتی از سیستم‌ها و ایمن‌سازی اماکن برای فیلمبرداران و عکاسان به عنوان امانتداران مردم از واجبات است.

وی رعایت شئونات اخلاقی و پرهیز از ثبت مناظر گناه را از اولویت‌های کاری این صنف دانست و گفت: تلاش شود با رعایت اخلاق حرفه‌ای و امانتداری جان، مال، ناموس و آبروی مردم حفظ شود.

زمانی تصریح کرد: بروز برخی ناهنجاری‌های اجتماعی و اختلاف‌ها و حتی طلاق‌ها، حاصل سهل‌انگاری در رعایت اخلاق و قانون بوده است و عکاسان و فیلمبرداران باید از نگهداری هرگونه فیلم بر روی سیستم‌ها به هر عنوان پس از تحویل اصل فیلم به مشتری خودداری کنند.

جانشین فرمانده انتظامی شهربابک نیز با قدردانی از همکاری مردم و اصناف در ایجاد امنیت و پیشگیری از وقوع جرائم گفت: طبق قانون اختلال در نظام بازار ممنوع است و عکاسان، فیلمبرداران و خانواده‌ها باید بدانند فیلمبرداری و عکاسی در اماکن غیر‌مجاز یا باغ‌های پسته در شب ممنوع است.

وی تصریح کرد: هیچ مرد و زنی حق ورود به آرایشگاه‌های زنانه به منظور فیلمبرداری و عکاسی ندارد و فیلم و عکس‌ها به هر عنوانی نظیر مونتاژ، میکس و ... نباید نزد فیلمبرداران و عکاسان بماند حتی اگر به عنوان گرو برای پرداخت پول پیشنهاد شود.

اسدی افزود: رعایت شئونات اخلاقی و اسلامی طبق قانون از سوی بانوان عکاس، فیلمبردار و خبرنگار الزامی است و در صورت عدم رعایت پروانه آنها ابطال می‌شود.

انتهای پیام/2446/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول