اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فجر انقلاب/99

امام‌پناهی: 110 میلیارد ریال پروژه عام‌المنفعه رضوانشهر دهه فجر افتتاح می‌شود

فرماندار رضوانشهر از افتتاح 110 میلیارد ریال پروژه عام‌المنفعه این شهرستان در دهه فجر خبر داد.

امام‌پناهی: 110 میلیارد ریال پروژه عام‌المنفعه رضوانشهر دهه فجر افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رضوانشهر، حمیدرضا امام پناهی عصر امروز در نشست کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان این شهرستان را دارای بیش از 20 کیلومتر طول خط ساحلی ذکر کرد.

وی نزدیکی دریا با جنگل را زمینه‌ساز جذب گردشگر در رضوانشهر دانست و تصریح کرد: رضوانشهر از شهرستان‌های گردشگرپذیر گیلان است.

این مسئول با اشاره به برنامه‌های دهه فجر رضوانشهر گفت: دهه فجر امسال 47 طرح و پروژه عمرانی و خدماتی این شهرستان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی آسفالت راه روستایی، گازرسانی، افتتاح سالن‌های ورزشی، فضای آموزشی و ... را از جمله پروژه‌های دهه فجر در رضوانشهر ذکر کرد.

امام‌پناهی میزان اعتبار پروژه‌های مذکور را حدود 110 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: تاکنون 67 روستای جلگه‌ای رضوانشهر از نعمت گاز سراسری برخوردار شده‌اند.

به گفته وی، تا هفته دولت سال آینده تمام روستاهای جلگه‌ای رضوانشهر از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

فرماندار رضوانشهر، سد شفارود را از جمله پروژه‌های مهم رضوانشهر عنوان کرد و یادآور شد: تکمیل این پروژه  آب زراعی بیش از 10 هزار هکتار اراضی کشاورزی را تامین می‌کند.

وی تأمین آب شرب و تولید نیروی برق را از جمله مزایای تکمیل سد شفارود دانست و خاطرنشان کرد: اعتبار فاینانس این پروژه مبلغ 7 هزار میلیارد ریال است.

امام‌پناهی، افتتاح طرح‌های مذکور را خدمت نظام جمهوری اسلامی به مردم عنوان کرد و متذکر شد: مهم‌ترین هدف دولت خدمت به مردم و شکوفایی کشور در زمینه‌های مختلف است.

انتهای پیام/2300/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول