اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی فوتبال نساجی مازندران:

می‌توانستیم با 6 گل برنده بازی باشیم / برای صعود به آرامش نیاز داریم

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: در بازی مقابل گهر دورود لرستان می‌توانستیم با شش گل برنده باشیم.

می‌توانستیم با 6 گل برنده بازی باشیم / برای صعود به آرامش نیاز داریم

نادر دست‌نشان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری بیان داشت: بازیکنانم یکی از بهترین بازی‌های لیگ را انجام دادند که در نهایت موفق به یک پیروزی ارزشمند خارج از خانه شدیم.

وی با اشاره به اینکه تیمش می‌توانست با گل‌های بیشتری پیروز میدان باشد، افزود: در این بازی سه گل زدیم، ولی چندین موقعیت از جمله یک پنالتی را نیز به هدر دادیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران تصریح کرد: با این پیروزی تیم نساجی مدعی اصلی صعود به لیگ برتر قرار گرفت و اختلاف امتیاز ما با تیم صدرنشین به دو امتیاز کاهش یافت.

دست‌نشان از خلق موقعیت گل توسط بازیکنانش در هر دو نیمه خبر داد و گفت: در همان دقایق اول بازی با گلی که از حریف دریافت کردیم، کمی غافلگیر شدیم، اما بازیکنانم تعصب خود را به حریف نشان دادند که در نهایت موفق به زدن سه گل در نیمه دوم شدند.

وی با اشاره به دوندگی و مالکیت توپ بازیکنانش در نیمه دوم افزود: در نیمه دوم بازیکنانم بهتر از حریف در زمین ظاهر شدند که موفق به کسب سه امتیاز باارزش بازی خارج از خانه شدند.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در پایان با اشاره به حفظ آرامش در تیمش افزود: در حال وضعیت تیم بسیار خوب است که در صورت حمایت همه‌جانبه مسئولان و تماشاگران بتوانیم ضمن حضور در صدر جدول به لیگ برتر نیز صعود کنیم.

به گزارش فارس، تیم فوتبال نساجی با این پیروزی صاحب 24 امتیاز شد و به رده دوم جدول لیگ دسته اول فوتبال کشور رسید و از مدعیان صعود به لیگ برتر قرار گرفت.

انتهای پیام/86005/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول