اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرج:

برنامه‌های دهه فجر بار دیگر اقتدار ملت ایران را به رخ جهانیان می‌کشاند

فرماندار کرج گفت: برگزاری هرچه باشکوه برنامه‌های دهه فجر بار دیگر اقتدار ملت ایران را به رخ جهانیان می‌کشاند.

برنامه‌های دهه فجر بار دیگر اقتدار ملت ایران را به رخ جهانیان می‌کشاند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمدتقی ایرانی عصر امروز در نشستی که به مناسبت هماهنگی برنامه‌های دهه فجر برگزار شد، اظهار داشت: باید تمام تلاش خود را برای اجرای برنامه‌های بامحتوا متناسب دهه فجر به کارگیریم.

وی ادامه داد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که نسل امروز با اهداف و آرمان‌های انقلاب آشنا شده و خود را موظف بر حفظ این آرمان‌ها کنند.

فرماندار کرج با تأکید بر اینکه امروز دشمن در نظر دارد تا با هر ترفند و توطئه‌ای به این نظام مقدس ضربه وارد کند، خاطرنشان کرد: در این راستا باید در برابر توطئه‌های دشمنان هوشیارانه ایستادگی کنیم و نسل امروز را نیز نسبت به توطئه دشمنان آگاه سازیم.

ایرانی با بیان اینکه اجرای برنامه‌های فرهنگی متناسب با ایام‌الله دهه فجر باید در این روزها بیشتر شود، متذکر شد: برگزاری برنامه‌های دهه فجر امسال باید باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

فرماندار کرج در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر برگزاری راهپیمایی باشکوه 22 بهمن ابراز داشت: برگزاری هرچه باشکوه این راهپیمایی نیز جلوه‌ای دیگر از حماسه سیاسی را در پی خواهد داشت.

وی در پایان عنوان داشت: برای تحقق اهداف مورد نظر لازم است مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان کرج برنامه‌های دهه مبارک فجر را با انسجام و متفاوت از گذشته اجرا کنند.

انتهای پیام/2302/ذ20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول