اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری البرز:

ﭘﺪاﻓﻨﺪ ﻏﯿﺮﻋﺎﻣﻞ بستری برای پایداری ملی اﺳﺖ

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری البرز با بیان اینکه ﭘﺪاﻓﻨﺪ ﻏﯿﺮﻋﺎﻣﻞ بستری برای پایداری ملی اﺳﺖ، گفت: جذب سرمایه‌گذاران گامی مهم در تحقق پایداری ملی است.

ﭘﺪاﻓﻨﺪ ﻏﯿﺮﻋﺎﻣﻞ بستری برای پایداری ملی اﺳﺖ

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری البرز، سید شهاب‌الدین حسینی افزود: صنعت و تجارت به عنوان یکی از اصلی‌ترین زیرساخت‌های استان در حوزه اقتصاد و بروز هر نوع اختلال در عملکرد آن، آسیب‌های فراوانی را متوجه استان خواهد کرد.

وی گفت: پیش‌بینی ساز و کار مناسب با هدف تأمین، تولید، ذخیره‌سازی و توزیع مطمئن کالاهای اساسی و راهبردی مردم، به ویژه در زمان بحران از جمله مهمترین اقداماتی است که باید در این زمینه انجام شود.

این مسئول بر لزوم افزایش ضریب امنیت و ایمنی و به‌کارگیری تمهیدات لازم برای پایداری هرچه بیشتر در هر شرایطی، به ویژه شرایط تهدید و بحران در این حوزه تاکید کرد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان اضافه کرد: پدافند غیرعامل مجموعه اقدامات غیرمسلحانه است که موجب افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب‌پذیری، تداوم فعالیت‌های ضروری، ارتقای پایداری ملی و تسهیل در مقابل تهدیدات و اقدامات نظامی دشمن می‌شود.

حسینی افزود: پدافند غیرعامل باید در لایه‌های مختلف جامعه از خانه تا نیروگاه، مکان‌های نظامی، تاسیسات برقی و آبی و جامعه صنعتی اجرایی شود و بر همین اساس در کارگروه تخصصی با نام صنعت، معدن و تجارت، جذب و حمایت از سرمایه‌گذاران گنجانده شود که خود شاخصی ممتاز در مسیر تحقق پایداری ملی است.

انتهای پیام/2302/ت/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول