اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی سپاه علی ابن ابیطالب (ع)

مسابقه فرهنگی هنری آوای بسیج برگزار می‌شود

معاون هماهنگ کننده سپاه علی ابن ابیطالب (ع) قم گفت: مسابقه فرهنگی هنری آوای بسیج از سوی سپاه علی ابن ابیطالب (ع) برگزار می‌شود.

مسابقه فرهنگی هنری آوای بسیج برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رضا فقیهی در نشست خبری که بعد از ظهر امروز برگزار شد، گفت: این مسابقه با همت سپاه پاسداران امام علی ابن ابیطالب (ع) و با همکاری موسسه آموزشی مهرگان و نگارستان اشراق برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به این مسابقه پنجم بهمن‌ماه است، ادامه داد: نمایشگاه آثار 18 بهمن‌ماه در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و اختتامیه 20 بهمن‌ماه در سالن جلسات همین مجتمع برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه علی ابن ابیطالب (ع) قم با اشاره به شرایط حضور در این مسابقه عنوان کرد: شرایط حضور در مسابقه برای عموم آزاد و ارائه اصل آثار برای داوری الزامی است.

وی با بیان اینکه آثار ارسالی باید از اصول و تکنیک‌های هنری برخوردار باشد، تصریح کرد: ابعاد آثار ارسالی باید حداقل 70 در 50 و حداکثر 100 در 70 باشد.

معاون هماهنگ کننده سپاه علی ابن ابیطالب (ع) قم افزود: فایل آثار ارسالی نیز باید به صورت تصویری TIF یا JPG و با کیفیت 300 DPI در اندازه A4 روی لوح فشرده و یا پست الکترونیکی به دبیرخانه مسابقه ارسال شود.

وی با اشاره به جوایز نفرات برتر گفت: جایزه نفر اول مبلغ یک میلیون و 500 هزار ریال، نفر دوم یک میلیون ریال و نفر سوم 750 هزار ریال است.

فقیهی ادامه داد: برای نفر برتر این مسابقه هدایای ویژه از سوی سپاه و همچنین مبلغ سه میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه این مسابقه در محورهای خوشنویسی، پوستر و کاریکاتور برگزار می‌شود، گفت: هنرمندان می‌توانند در موضوعات روز جامعه مانند اعتیاد، طلاق و الگوهایی برای سبک زندگی اسلامی و ... آثار خود را ارائه دهند.

معاون هماهنگ کننده سپاه علی ابن ابیطالب (ع) قم عنوان کرد: پس از برگزاری مسابقه آثار منتخب به جشنواره کشوری مدرسه عشق معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به موضوع سبک زندگی اسلامی ایرانی عنوان کرد: شناخت الگوی زندگی اسلامی ایرانی با تکیه بر منابع دینی و فرهنگ ایرانی، تعیین ملاک‌ها و معیارهای الگوی زندگی متمدن ایرانی در قرن بیست و یکم متناسب با آموزه‌های اسلام و الگوی سبک زندگی در افق 1404 با توجه به سند چشم‌انداز و جایگاه ایران اسلامی از موضوعاتی هستند که هنرمندان می‌توانند آثار خود را بفرستند.

انتهای پیام/2258/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول