اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی خراسان رضوی:

شبکه ماهواره‌ای رضوی تأسیس شود

عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی خراسان رضوی گفت: آستان قدس می‌تواند در قالب شبکه ماهواره‌ای اختصاصی در عرصه بین‌الملل به زبان‌های مختلف دنیا به ارائه برنامه‌های فرهنگی و معارف رضوی بپردازد.

شبکه ماهواره‌ای رضوی تأسیس شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، گروهی متشکل از اعضای هیئت علمی، اساتید و کارکنان دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با حضور در بخش‌های مختلف آستان قدس رضوی از جمله بنیاد پژوهش‌های اسلامی، کتابخانه مرکزی و مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی از نزدیک با فعالیت‌ها و دستاوردهای این مجموعه آشنا شدند.

سیدمجید زهیری در حاشیه این بازدید، با تأکید بر حضور جدی‌تر آستان قدس رضوی در عرصه مجازی و رسانه‌ای اظهار کرد: مباحث عمومی از جمله مباحث اخلاقی و فرهنگی، سلامت روانی جامعه و سبک زندگی از جمله موضوعات حساس برای همه ملت‌های دنیا است که آستان قدس رضوی می‌تواند با فعالیت در این عرصه‌ها تأثیر بسیاری در سطح بین‌الملل داشته باشد.

وی اضافه کرد: امام رضا (ع) به عنوان نخستین انقلاب‌گر فرهنگی در بین ائمه اطهار (ع) معروف هستند، ایشان موفق شدند با حرکت فرهنگی خویش، زحمات سایر ائمه (ع) به ویژه امام باقر (ع)، امام صادق (ع) و امام کاظم(ع) را به ثمر برسانند؛ این جنبه از زندگی امام رضا (ع) و انقلاب فرهنگی ایشان می‌تواند بروز و ظهور بیشتری در فعالیت‌های آستان قدس رضوی داشته باشد.

این عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به استفاده‌های علمی و پژوهشی از امکانات آستان قدس رضوی اشاره کرد و گفت: برای فعالیت‌ها و نیازهای علمی و تخصصی خود، از امکانات آستان قدس رضوی به ویژه کتابخانه و محصولات دیجیتالی آن، بنیاد پژوهش‌ها و پورتال و سایت‌های اینترنتی آستان قدس استفاده می‌کنم.

انتهای پیام/2202/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول