اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نمین

شب شعر پیامبر رحمت برگزار شد

اعضای کانون ادبی کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌های نمین، نیر و سرعین با برگزاری شب شعر با موضوع پیامبر رحمت مقام و منزلت نبی مکرم اسلام (ص) را گرامی داشتند.

شب شعر پیامبر رحمت برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نمین پیش از ظهر امروز در مراسم شب شعر که به مناسبت نکوداشت هفته وحدت و منزلت پیامبر رحمت (ص) در کتابخانه مرکزی نمین برگزار شد، اظهار داشت: اعضای کانون ادبی کتابخانه‌های عمومی شهرستان های نمین، نیر و سرعین با برگزاری این شب شعر با موضوع پیامبر رحمت، مقام و منزلت نبی مکرم اسلام (ص) را گرامی داشتند.

محمد فتحی خاطرنشان کرد: این شب شعر به مناسبت هفته وحدت و سالروز ولادت فرخنده پیامبر اسلام (ص) و با میزبانی کانون ادبی کتابخانه‌های عمومی شهرستان نمین در کتابخانه مرکزی این شهر شد.

این مسئول افزود: در این مراسم ادیبان فرهیخته و شعرای شیرین سخن از شهرستان های نمین، نیر و سرعین با قرائت شعرهایی در باب گرامیداشت پیامبر رحمت و عطوفت حضرت محمد مصطفی (ص)، فضای روحانی و دل‌انگیزی به مراسم بخشیدند.

فتحی همچنین با اشاره به رونمایی از بخش آثار نویسندگان بومی کتابخانه مرکزی نمین در دهه مبارک فجر، هدف از راه‌اندازی این بخش را آشنایی هر چه بیشتر فرهنگ دوستان و کتابخوانان نمینی با آثار و تالیفات نویسندگان بومی نمین اعلام کرد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نمین ادامه داد: در صورت حمایت‌های بیشتر مسئولان و تامین اعتبار لازم این آثار به صورت انبوه خریداری شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم همچنین مسئول کانون ادبی کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل با اظهار خرسندی از حمایت‌های مسئولان کتابخانه‌ها از فعالیت‌های این کانون، برگزاری منظم جلسات شب شعر کانون‌های ادبی را در راستای حمایت از ادیبان استان اردبیل اعلام کرد.

احد پیشگر گفت: کانون ادبی کتابخانه‌های عمومی به محفلی برای معرفی و نقد آثار نویسندگان و شعرا و ادیبان استان تبدیل شده است.

وی یادآور شد: امیدواریم مسئولان ارشد استان با توجه بیشتر به مولفان و شعرای بومی، دستگاه های اجرایی استان را در جهت خرید آثار آنها و حمایت بیشتر از نویسندگان و شاعران ترغیب کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این مراسم به سه نفر از شاعران دارای اثر برگزیده جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/62005/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول