اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پایانه مرزی سرخس خبر داد

حمل محموله‌های گوگرد پالایشگاه خانگیران توسط شرکت‌های حمل‌ونقل سرخس

مدیر پایانه مرزی سرخس از حمل محموله‌های گوگرد این مجتمع گازی توسط شرکت‌های حمل‌ونقل این شهرستان برای جابه‌جایی کالا در سطح کشور خبر داد.

حمل محموله‌های گوگرد پالایشگاه خانگیران توسط شرکت‌های حمل‌ونقل سرخس

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد، کریم نوایی در جمع مشتریان و خریداران گوگرد این شرکت اظهار کرد: با توجه به وجود واحدهای صنعتی در شهرستان سرخس و جاده ترانزیتی سرخس به مشهد، این امکان وجود دارد که شرکت‌های حمل‌ونقل شهرستان بتوانند جابه‌جایی کالا و محموله‌های مشتریان گوگرد پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد را بر عهده بگیرند.

وی ادامه داد: شرکت‌های حمل‌ونقل فعال در سرخس از ظرفیت بالایی در ترانزیت کالا در کشور برخوردار هستند که این موضوع برای پایانه مرزی این شهرستان اثبات شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: مشتریان گوگرد پالایشگاه خانگیران که متقاضی حمل‌ونقل محموله‌های گوگرد هستند می‌توانند ضمن عقد قرارداد با شرکت‌های حمل‌ونقل شهرستان سرخس، حمل گوگرد خود را به این شرکت‌ها واگذار کنند.

نوایی خاطرنشان کرد: با توجه به مصوبات شورای عالی هماهنگی ترابری کشور، خریدار باید برای حمل محموله خود با صاحب کالا و شرکت حمل‌ونقل نسبت به ایجاد قرارداد اقدام کند.

نماینده سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل در سرخس تأکید کرد: شرکت‌های حمل‌ونقلی که مجوز از سازمان حمل‌ونقل جاده‌ای دارند باید در بحث قرارداد حمل همه موارد شامل آهنگ، مبلغ و تاریخ حمل را رعایت کنند.

وی گفت: به غیر از شرکت‌های فعال حمل‌ونقل در سرخس، 4 شرکت دیگر هم آمادگی دارند تا در بحث حمل‌ونقل و محموله‌های خریداران گوگرد پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد یاریگر شرکت‌ها و واحدهای صنعتی کشور باشند.

گفتنی است؛ پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد در شرق کشور تأمین‌کننده گاز طبیعی 6 استان شامل خراسان رضوی، شمالی، جنوبی، گلستان، مازندران و بخشی از استان سمنان است.

انتهای پیام/2202/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول