اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر فوتبال کشور

جدال سرخابی‌های تبریز و تهران / گسترش فولاد میزبان پرسپولیس تهران است

تیم گسترش فولاد تبریز در یک بازی حساس میزبان پرسپولیس تهران است.

جدال سرخابی‌های تبریز و تهران / گسترش فولاد میزبان پرسپولیس تهران است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور، تیم گسترش فولاد تبریز میزبان پرسپولیس تهران است. گسترش فولاد تبریز با سرمربی جدید خود مهدی تارتار به 2 پیروزی دست یافته و در یک بازی مغلوب شده است.

گسترش فولاد در رشت تیم داماش را شکست داده و در تبریز نیز برابر راه آهن با پنج گل به پیروزی دست یافته است و این تیم هفته گذشته در اهواز با وجود بازی خوب برابر استقلال خوزستان مغلوب شد.

تیم گسترش فولاد تبریز در پایان هفته بیست و سوم با 26 امتیاز تیم نهم جدول است.

اما پرسپولیس تهران در 2 بازی قبلی خود تنها یک امتیاز گرفته است. این تیم ابتدا 2 بر یک مغلوب فولاد خوزستان شده و در برابر استقلال تهران نیز مساوی کرده است.

تیم پرسپولیس نیز با 41 امتیاز در مکان سوم جدول لیگ برتر قرار گرفته است. بازی رفت 2 تیم در تهران با یک گل به سود پرسپولیس تهران بود.

گفتنی است، پرسپولیس تهران در صورت پیروزی در این بازی می‌تواند یک پله در جدول صعود کند اما گسترش فولاد اگر به سه امتیاز بازی دست یابد تنها مکان خود در جدول را تحکیم بخشیده و در همان مکان نهم باقی خواهد ماند.

بازی تیم‌های گسترش فولاد تبریز با پرسپولیس تهران ساعت 14:30 روز سه‌شنبه یکم بهمن‌ماه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/60001/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول