اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

باید و نبایدهای خبرنگاری از زبان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به اینکه خبرنگاری تسویه حساب شخصی، مشکل‌زایی و آب به آسیاب دشمن ریختن نیست، گفت: خبرنگاران حقایق را به مردم می‌گویند.

باید و نبایدهای خبرنگاری از زبان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی پیش از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی مدیرکل بانوان و خانواده استانداری مازندران با بانوان خبرنگار که در سالن شماره یک استانداری مازندران برگزار شد، گفت: مشکلات حوزه خبرنگاران بسیار زیاد است.

وی با بیان اینکه در میان اصحاب رسانه، افرادی را می‌شناسیم که با سیلی صورت خود را سرخ نگه می‌دارند، ادامه داد: فعالیت در این عرصه نه به دلیل مسائل مالی و رفاهی بلکه به دلیل عشق و علاقه به این کار است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به اینکه خبرنگاری تسویه حساب شخصی، مشکل‌زایی، آب به آسیاب دشمن ریختن و ... نیست، یادآور شد: خبرنگاران حقایق را به مردم می‌گویند و عشق به کار باعث شده در صحنه حضور داشته و به کار رسانه بپردازند.

وی با بیان اینکه ارشاد مازندران با خانه مطبوعات استان، همنوایی دارد، ادامه داد: هنوز اجازه ندادیم یک پرونده از رسانه‌های مازندران به دادگاه برود و فردی به ندامتگاه فرستاده شود بلکه جلوی این مسائل را با تفاهم، گرفتیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با تاکید بر نقدپذیری مدیران استان تصریح کرد:‌ رسانه‌ها حرف تندی نمی‌زنند چون ما قدرت نقدپذیری نداریم تصور می‌کنیم صحبت‌های رسانه‌ها تند است.

وی ادامه داد: اگر با نقد سازنده ورود پیدا نکنیم و نقدپذیر نباشیم، دچار جهالت شده‌ایم، نقد باید سازنده باشد نه نقدهای باندبازی که مسائل پشت پرده را در پی دارد.

ابراهیمی یادآور شد: نقد را باید با زبان‌های مختلف بیان کرد.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه مطبوعات در بهمن‌ماه تصریح کرد: نمایشگاه کتاب هم از 14 تا 20 بهمن‌ماه در سالن وفاییان برگزار می‌شود.

ابراهیمی با بیان اینکه از 400 ناشر برای حضور در نمایشگاه کتاب دعوت کرده‌ایم، اظهار کرد: 40 هزار عنوان کتاب در نمایشگاه عرضه می‌شود.

انتهای پیام/86007/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول