اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حکمی از سوی استاندار گلستان

سرپرست اداره کل امور اجتماعی استانداری گلستان منصوب شد

طی حکمی از سوی استاندار گلستان، علی نذیری به سمت سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری منصوب شد.

سرپرست اداره کل امور اجتماعی استانداری گلستان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، در متن این حکم آمده است: جناب آقای علی نذیری با توجه به تجربه، تعهد و تخصص جنابعالی، به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی منصوب می‎شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره‎گیری از تجربیات ارزنده در تنظیم برنامه و برقراری تعامل سازنده با همه عناصر مؤثر درون و برون‎سازمانی با هماهنگی اینجانب، موفق و مؤید باشید.

نذیری دارای مدرک کارشناسی پژوهشگری علوم اجتماعی و کارشناسی ارشد علوم سیاسی، کارمند رسمی استانداری و دارای 24 سال سابقه کار در مجموعه وزارت کشور است.

وی به مدت 6 سال به عنوان معاون مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و هفت ماه هم به عنوان سرپرست در این اداره کل مشغول بوده است.

نگاه‎ها در حوزه اجتماعی و فرهنگی باید مبتنی بر حل و فصل موضوعات باشد

سرپرست اداره کل امور اجتماعی و شوراهای استانداری در آیین تودیع و معارفه مدیران این اداره کل گفت: به دلیل گستردگی فعالیت‎ها در این حوزه کاری، نگاه حاکم بر مسائل اجتماعی و فرهنگی باید مبتنی بر حل و فصل موضوعات باشد.

علی نذیری اظهار داشت: چنانچه حوزه اجتماعی نتواند موضوعات مختلف را رصد کرده و نسبت به حل و فصل معضلات و آسیب‎های اجتماعی اقدام کند، این موضوعات ممکن است به مرور زمان تبدیل به مسائل امنیتی شود.

وی تمامی مدیران و خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی را سرمایه‎های اجتماعی نظام دانست و خاطرنشان کرد: انشاءالله بتوانیم در حوزه اجتماعی و فرهنگی استان از دیدگاه‎ها و نظرات مدیران گذشته این مجموعه و صاحب‌نظران این حوزه بهره‎مند شویم تا بتوانیم آنچه که مردم از ما به عنوان خدمتگزار انتظار دارند برآورده سازیم.

انتهای پیام/2307/ر20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول