اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار سوق:

نمایندگی ورزش و جوانان سوق متصدی ندارد

بخشدار سوق گفت: نمایندگی اداره ورزش و جوانان این بخش شش ماه بدون متصدی مانده است.

نمایندگی ورزش و جوانان سوق متصدی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، بهمن محمدی ظهر امروز در نشست ستاد دهه فجر سوق اظهار داشت: هشت کمیته برای اجرای هر چه باشکوه‌تر جشن‌های دهه فجر در بخش سوق فعالیت خواهند داشت.

وی کمیته‌های هشت‌گانه ستاد دهه فجر در این بخش را شامل کمیته تبلیغات اسلامی، تدارکات و تزئینات شهری، دانش‌آموزی، اصناف، روستایی، بانوان، مساجد و کمیته قرآن برشمرد و خواستار برنامه‌ریزی کمیته‌ها برای برگزاری برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر شد.

محمدی دیدار با خانواده‌های شهدا و غبارروبی گلزارهای مطهر در نقاط مختلف بخش سوق، اجرای رژه موتوری و برگزاری جشن انقلاب در روستای کوشک را از برنامه‌های این دهه عنوان و خاطرنشان کرد: برنامه‌های دهه فجر با مشارکت گسترده مردم و به شیوه‌ای نوین اجرا خواهد شد.

وی با تشریح کمیته‌های ستاد دهه فجر در بخش سوق، ابراز داشت: همه ادارات و نهادها موظف شده‌اند با پربار کردن برنامه‌ها برای انتقال دستاوردها و مفاهیم معنوی انقلاب اسلامی به جوانان و نسل آینده‌ساز تلاش کنند.

محمدی اجرای مسابقات ورزشی را از جمله برنامه‌های ستاد دهه فجر در سوق دانست و تصریح کرد: متأسفانه اداره ورزش و جوانان به عنوان یکی از مهمترین ادارات در این بخش شش ماهی است بلا تصدی مانده است.

بخشدار سوق به روند طولانی‌ مدت گزینش مسئول نمایندگی اداره ورزش و جوانان در سوق، اشاره کرد و افزود: حتی برای انتخاب یک وزیر این پروسه طی نمی‌شد.

این مسئول با اشاره به وجود نیروهای مستعد حوزه ورزش در سوق، ابراز داشت: می‌طلبد مسئولان استانی تکلیف نمایندگی این اداره در بخش سوق را هر چه زودتر مشخص کنند.

به گفته محمدی انتخاب متصدی نمایندگی ورزش و جوانان سوق از شش ماه پیش در استان در حال انجام است ولی تاکنون مراحل گزینش این مدیر به مرحله نهایی نرسیده است.

انتهای پیام/82016/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول