اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

آینده روشنی را در کرمان پیش‌ روی داریم

استاندار کرمان گفت: آرامش خوبی در کشور اتفاق افتاده است و آینده روشنی را در استان و کشور پیش روی داریم.

آینده روشنی را در کرمان پیش‌ روی داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علیرضا رزم‌حسینی پیش از ظهر امروز در دیدار وزیر آموزش و پرورش با نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان اظهار داشت: رویکرد دولت این است که وزرا در استان‌‌ها حضور یابند و از نزدیک در جریان مشکلات و مباحث حوزه کاری خود قرار گیرند.

وی با بیان اینکه به طور متوسط هر هفته شاهد حضور یکی از وزرا در استان کرمان هستیم، عنوان کرد: پنجشنبه هفته جاری وزیر ورزش به استان کرمان سفر می‌کند.

رزم‌حسینی تصریح کرد: آرامش خوبی در کشور اتفاق افتاده است و وحدت میان سران سه قوه، روند کاهش تورم، کنترل نقدینگی و کاهش فشارهای بین‌المللی نشان از این دارد که آینده روشنی را پیش روی داریم.

وی افزود: آیت‌الله جعفری نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان به عنوان یکی از ذخایر ارزشمند این استان محسوب می‌شوند که مردم نیز نسبت به ایشان ارادت خاص دارند.

استاندار کرمان بیان داشت: حمایت‌های نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان از همه دولت‌ها و راهنمایی‌ها و پشتیبانی‌های ایشان همواره کمک حال مسئولان کرمان بوده است.

رزم‌حسینی گفت: آرزوی ما این است که با مشارکت همگانی، سرمایه‌های اجتماع ما که در مدارس مشغول تحصیل هستند، افزایش یافته و پشتوانه فعالیت‌های استان شوند.

وی اظهار داشت: مصوبات خوبی را برای استان کرمان گرفته‌ایم و نمی‌خواهیم تنها به مردم وعده دهیم، در تلاش هستیم تا استان را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

انتهای پیام/80017/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول