اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم

غرفه اهدای جوایز در نمایشگاه کتاب استان قم برپا شد

غرفه اهدای جوایز به کودکان در نهمین نمایشگاه کتاب استان قم و به همت شهرداری برپا شده است.

غرفه اهدای جوایز در نمایشگاه کتاب استان قم برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، امسال برای نخستین بار غرفه‌ای با عنوان اهدای جوایز در قالب جشنواره کودک و نوجوان و با عنوان کتاب، کودک و سبک زندگی در نهمین نمایشگاه کتاب استان قم برپا شده است.

مجموعه غرفه‌هایی که در جشنواره کودک و نوجوان جای گرفته‌اند مسابقات و سرگرمی‌هایی برای گروه سنی خردسال تا نوجوان تدارک دیده‌اند که در نهایت پس از شرکت و برنده شدن کودکان و نوجوانان، غرفه اهدای جوایز، هدایایی به آن‌ها تقدیم می‌کند.

در این غرفه که به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم برپا شده انواع هدایا مانند ماکت کره زمین، توپ‌های ورزشی، عروسک شخصیت‌های کارتونی، نرم‌افزار مذهبی پرواز با فرشته، وسایل کمک‌آموزشی و کتاب‌های داستان وجود دارد که در طول برگزاری جشنواره کودک و نوجوان و نهمین نمایشگاه کتاب استان قم در اختیار برندگان مسابقات قرار خواهند گرفت.

گفتنی است، نهمین نمایشگاه کتاب استان قم و جشنواره کودک و نوجوان از 29 دی تا پنجم بهمن‌ماه سال‌جاری در مجتمع ناشران استان قم و در 2 نوبت صبح و عصر برپا خواهد بود.

انتهای پیام/2258/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول