اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط انتشارات انجام کتاب صورت گرفت

برپایی قفسه کتاب کودک در نهمین نمایشگاه کتاب استان قم

قفسه ویژه کتاب‌های کودکان توسط انتشارات انجام کتاب در نهمین نمایشگاه کتاب استان قم برپا شده است.

برپایی قفسه کتاب کودک در نهمین نمایشگاه کتاب استان قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، انتشارات انجام کتاب به همراه ناشرانی همچون برف، پیام شرق و رویش، غرفه‌ای مشترک در نهمین نمایشگاه کتاب استان قم برپا کرده‌اند.

در غرفه این چهار ناشر می‌توان انواع کتاب‌ها به ویژه آثار مربوط به کودکان و نوجوانان را مشاهده کرد به همین دلیل بیشتر خانواده‌هایی که به همراه فرزندان خود در نمایشگاه حضور می‌یابند سری به غرفه این ناشران هم می‌زنند.

مجموعه کتاب‌های آموزش نقاشی و رنگ‌آمیزی با عنوان «رنگارنگ» با موضوعاتی همچون حیوانات، طبیعت و زندگی شهری، «هفت خوان رستم»، «پسر شجاع»، «رستم و سهراب»، «جزیره گنج» و «کاوه آهنگر» از دیگر عناوینی هستند که در این غرفه به چشم می‌خورند.

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های غرفه انتشارات انجام کتاب، قفسه کتاب کودک است که مملو از آثار و عناوین مورد علاقه این گروه سنی است؛ کتاب‌هایی همچون «فکر کن رنگ کن»، «مجموعه دانستنی‌ها»، «عروسی خاله سوسکه» و «کدو قلقله زن» بخشی از این آثار هستند.

مجموعه کتاب‌هایی نیز در قطع جیبی و با عناوینی همچون آشنایی با مفاهیم ساده علوم و ریاضی ویژه گروه‌های سنی خردسال تا نوجوان در این قفسه به چشم می‌خورد ضمن اینکه در بخش‌های دیگر این غرفه نیز عناوین دیگری همچون «قصه‌های شاهنامه»، «افسانه‌های کهن»، «قصه‌های هزار و یک شب»، «زندگی‌نامه دانشمندان و مخترعان»، مجموعه رمان‌هایی برای نوجوانان و «بازی تاج و تخت» در اختیار بازدیدکنندگان قرار دارد.

انتهای پیام/2258/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول