اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم:

فضای مجازی ابزاری برای خدمت به علم و دین باشد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: مسئولیت خطیری بر عهده وزارت ارشاد است و باید ابزار موثر رسانه و فضای مجازی را در خدمت علم، دین، علمای بزرگ قم و مراجع تقلید قرار دهیم.

فضای مجازی ابزاری برای خدمت به علم و دین باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا ایزدپناه صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم که در تالار آوینی برگزار شد، گفت: در طول سه دهه گذشته همیشه دغدغه فرهنگی داشته‌ام و سعی کرده‌ام که کارهایی که دیگران انجام نمی‌دهند را دنبال کنم.

وی ادامه داد: عرصه بین‌الملل و فضای مجازی ظرفیت عظیمی دارند و می‌توانند در خدمت دین قرار گیرند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با تاکید بر اینکه باید ابزارهای فرهنگی در خدمت اسلام ناب و فرهنگ اهل‌بیت (ع) قرار گیرند،‌ عنوان کرد: در حوزه فرهنگ دغدغه جدی دارم و اکنون فرصت خوبی برای خدمت به فرهنگ دینی فراهم شده است و این بار سنگین را با فضل پروردگار و کمک دوستان فرهیخته و رسالت‌مدار به سرمنزل مقصود خواهیم رساند.

ایزدپناه افزود: خوشبختانه هم در وزارت ارشاد و هم در استان جمعی فرهیخته، متدین، ‌معتقد به فرهنگ ناب تشیع، دغدغه‌مند نسبت به پاسداری رسالت خون شهیدان و عارف به مقتضیات دین و فرهنگ شکل گرفته است که باید از این فرصت استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: خدمت در عرصه فرهنگ قم یک افتخار و مباهات است و باید در این عرصه انقلابی، بسیجی و جهادی عمل کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ادامه داد: مسئولیت خطیری بر عهده وزارت ارشاد است و باید ابزار موثر رسانه و فضای مجازی را در خدمت علم، دین، علمای بزرگ قم و مراجع تقلید قرار دهیم.

وی عنوان کرد: مراجع قم اهل بصیرت در حوزه فرهنگ و هنر هستند که این برای ما افتخاری است که در این فضا مشغول خدمت خواهیم شد.

انتهای پیام/2258/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول