اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

رکوردزنی مرد ورزقانی با «یازده نوع گواهینامه رانندگی»

فرد قانونمداری در شهرستان ورزقان با اخذ 11 نوع گواهینامه راهنمایی و رانندگی این روزها الگوی اطاعت از قانون برای مردم این منطقه شده است.

رکوردزنی مرد ورزقانی با «یازده نوع گواهینامه رانندگی»

به گزارش خبرگزاری فارس از ورزقان، فرد قانونمداری در شهرستان زلزله‌زده ورزقان آذربایجان‌شرقی با اخذ 11 نوع گواهینامه راهنمایی و رانندگی بهترین الگوی اطاعت از قانون برای همه قانونمداران است.

عوض سیفی ساکن ورزقان دارای مدرک دیپلم برق صنعتی، کارمند اداره برق شهرستان ورزقان است که در طی 17 سال توانسته است با پشتکار و احترامی که به رعایت قانون دارد 11 نوع گواهینامه راهنمایی و رانندگی و کارت‌های فعالیت رانندگی را دریافت کند.

سیفی 39 ساله در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ورزقان هدف از این کار را احترام به قانون راهنمایی و رانندگی و ثبت، نام خود را در لیست نفرات اول این امر در کشور اعلام کرد و افزود: بنده در شهرهای زیادی برای امر و معاش زندگی خود مشغول کار شده‌ام و هرکجا که بوده‌ام به لحاظ علاقه شدید و قانونمداری، برای اخذ گواهینامه اقدام کرده‌ام و تا به حال توانسته‌ام اکثر گواهینامه‌های راهنمایی و رانندگی را که در کشور برای رانندگی لازم است دریافت کنم.

1- گواهینامه رانندگی پایه یکم

2 ـ گواهینامه رانندگی بیل مکانیکی

3- گواهینامه رانندگی جرثقیل

4- گواهینامه رانندگی دامتراک

5- گواهینامه رانندگی لودر

6- گواهینامه رانندگی موتورسیکلت

7- گواهینامه رانندگی تراکتور چرخ لاستیکی 

8- کارت شناسایی رانندگان حرفه‌ای بخش مسافر

9- کارت فعالان راننده حرفه‌ای

10- گواهی حمل و نقل جاده‌ای مواد خطرناک

11- گواهینامه بالابر

از جمله گواهینامه‌هایی است که عوض سیفی این گواهینامه‌ها را به مدت 17 سال در شهرستان‌های تبریز، ارومیه، اراک و ورزقان دریافت کرده و الآن به صورت قرارداد شرکتی، کارمند اداره برق ورزقان است.

شهرستان ورزقان با وسعت 2368 کیلومتر مربع (5.2 درصد مساحت استان) در 75 کیلومتری تبریز واقع شده و از سمت شمال با شهرستان‌های کلیبر و جلفا، از سمت شرق با شهرستان اهر، از سمت غرب با شهرستان مرند و از سمت جنوب با شهرستان‌های هریس، تبریز و شبستر هم‌مرز است.

انتهای پیام/60007/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول