اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حمایت‌های وزیر ارشاد

مجاهدی:شاهد شکوفایی درخت تناور هنر قدسی در قم خواهیم بود

دبیر دبیرخانه دائمی شعر آیینی کشور گفت: امیدواریم که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و کسانی که با ایشان در حوزه وزارتخانه همکاری دارند از فعالیت‌های فرهنگی و هنری در قم حمایت‌های لازم را داشته باشند.

مجاهدی:شاهد شکوفایی درخت تناور هنر قدسی در قم خواهیم بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمدعلی مجاهدی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با تبریک فرا رسیدن ایام ولادت نبی مکرم اسلام گفت: در مراسم‌های تودیع و معارفه از سویی انسان متاثر بوده و از طرفی شاد است، امروز ما از همراهی عزیزی محروم می‌شویم که خاطرات ماندگاری از او داریم و به جای ایشان عزیزی می‌آید که در سطح استان و کشور نقش‌آفرینی خواهد کرد.

وی ادامه داد: مراتب سپاس و قدردانی خود را از زحماتی که آقای اسماعیلی‌طبا در طول این مدت با همه سختی‌ها متحمل شده است بیان می‌کنم و امیدواریم که ایشان در آینده نیز منشا اثر و خدمات ارزنده‌ای باشد.

دبیر دبیرخانه دائمی شعر آیینی کشور تصریح کرد: مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم سال‌ها در مسئولیت‌های مختلف و مهم ایفای نقش کرده‌اند ولی این نکته را باید متذکر شوم که مسئله فرهنگ در شهر مقدس قم امری دشوار است.

مجاهدی گفت:‌ مسلماً ایشان با توانایی و بصیرت از موانعی که به ظاهر عبور از آن‌ها سخت است به راحتی عبور کرده و ما شاهد شکوفایی و بالندگی درخت تناور هنر قدسی در این استان مقدس که عش آل الله است، خواهیم بود.

دبیر دبیرخانه دائمی شعر آیینی کشور افزود: در عرصه فرهنگ و هنر جز مشقت، مرارت و زحمت چیز دیگری وجود ندارد و انسان اگر عاشق باشد می‌تواند در این عرصه منشا خیر و اثر باشد.

وی تصریح کرد: کسی در این عرصه می‌تواند حضور موفقی داشته باشد که عاشق به معنای واقعی کلمه باشد و امیدواریم که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و کسانی که با ایشان در حوزه وزارتخانه همکاری دارند از فعالیت‌های فرهنگی و هنری در قم حمایت‌های لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/2258/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول