اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار البرز:

نظرآباد به قطب پرورش دام تبدیل می‌شود

معاون عمرانی استاندار البرز گفت: شهرستان نظرآباد با توجه به قابلیت‌های فراوان در زمینه پرورش دام به قطب این کار تبدیل می‌شود.

نظرآباد به قطب پرورش دام تبدیل می‌شود

مجید سریزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار کرد: استان البرز دارای شهرستان‌هایی با قابلیت‌های فراوان است که در صورت توجه به این قابلیت‌ها می‌توانیم زمینه‌های توسعه و رشد آنها را فراهم کنیم.

وی در ادامه بر تدوین سند چشم‌انداز توسعه عمرانی استان البرز تأکید کرد و افزود: با تدوین این سند می‌توانیم برنامه‌های خود را به سرعت پیش برده و شاهد رشد همه جانبه استان البرز باشیم.

معاون عمرانی استاندار البرز تأکید کرد: شهرستان ساوجبلاغ نیز دارای قابلیت‌های فراوانی در زمینه کشاورزی است که داشتن این ظرفیت در این شهرستان می‌طلبد تا تلاش خود را برای توسعه این صنعت در استان دوچندان کنیم.

سریزدی تصریح کرد: توجه به ظرفیت‌های موجود در استان البرز می‌تواند علاوه بر توسعه اقتصادی میزان خدمات را نیز به استانداردهای لازم برساند.

وی با اشاره به این‌که برنامه‌های بسیاری برای رشد این استان در نظر گرفته شده است، ادامه داد: استان البرز دارای قابلیت‌های بالایی در حوزه گردشگری است که این مهم نباید فراموش شود.

معاون عمرانی استاندار البرز خاطرنشان کرد: هر یک از شهرستان‌های استان البرز دارای پیشینه، مکان‌های تاریخی و مراکز گردشگری بیشماری هستند و حتی برخی از این مکان‌ها به دلیل عدم اطلاع‌رسانی درست ناشناخته باقی مانده‌اند.

سریزدی تأکید کرد: امروز اکثریت مردم، استان البرز را به داشتن جاده چالوس بهتر می‌شناسند لذا باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد که تمامی قابلیت‌های گردشگری در شهرستان‌های مختلف این استان معرفی شود که این امر می‌تواند در جذب بیشتر گردشگر موثر باشد.

وی ادامه داد: یکی از شهرستان‌های بسیار خوش آب و هوای استان شهرستان طالقان بوده که دارای جذابیت‌ها، ظرفیت‌ها و پیشینه تاریخی بسیار غنی است.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین اقداماتی که باید در شهرستان‌های استان انجام داد، رفع بافت‌های فرسوده است، تصریح کرد: با رفع بافت‌های فرسوده علاوه بر ارتقای ایمنی و سلامت شهروندان می‌توانیم برای توسعه شهر و همچنین زیبا شدن چهره شهر گام برداریم و به سمت توسعه شهری سوق داده شویم.

سریزدی گفت: بر همین اساس برای تمامی شهرستان‌های استان البرز که دارای وسعت و استعدادهای ذاتی هستند طرح چشم‌انداز دیده خواهد شد.

انتهای پیام/2302/ز30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول