اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه علمیه خراسان‌جنوبی:

قهرمانان مسابقات فرهنگی ورزشی حوزه علمیه خراسان‌جنوبی مشخص شدند

رئیس حوزه علمیه خراسان‌جنوبی از برگزاری مسابقات فرهنگی ـ ورزشی حوزه‌های علمیه سطح استان گرامیداشت هفته وحدت خبر داد و گفت: این مسابقات در شش رشته ورزشی و با حضور 100 طلبه از 18 حوزه علمیه استان برگزار شد.

قهرمانان مسابقات فرهنگی ورزشی حوزه علمیه خراسان‌جنوبی مشخص شدند

حجت‌الاسلام محسن مشرفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: دومین دوره مسابقات فرهنگی ـ ورزشی حوزه‌های علمیه خراسان‌جنوبی به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت و خجسته میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) به میزبانی شهرستان بیرجند برگزار شد.

حوزه علمیه رضویه بیرجند بر سکوی قهرمانی و نایب قهرمانی مسابقات پینگ‌پنگ

وی تصریح کرد: در این مسابقات 100 ورزشکار طلبه از 18 حوزه علمیه استان در شش رشته ورزشی به مدت دو روز برای کسب مدال قهرمانی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس حوزه علمیه خراسان‌جنوبی به رقابت 12 طلبه پینگ‌پنگ باز اشاره و اضافه کرد: مهدی مودی و محمد خسروی از مدرسه علمیه رضویه بیرجند به ترتیب مقام قهرمانی و نایب قهرمانی را کسب کردند، جواد دادی از مدرسه علمیه جعفری زهان و حسین جمالی از مدرسه علمیه رضویه بیرجند به طور مشترک در جایگاه سوم این مسابقات قرار گرفتند.

مشرفی اذعان داشت: در رشته آمادگی جسمانی 12 ورزشکار به مصاف هم رفتند که ایمان عبادی‌والا از گروه ب مدرسه علمیه جعفریه‌ شهرستان قاین بر سکوی قهرمانی ایستاد، حسن عبدالهی از گروه الف مدرسه علمیه رضویه بیرجند نایب قهرمان شد و جواد زرگر از گروه الف مدرسه علمیه جعفریه قاین نیز رتبه سوم را کسب کرد.

ناهدجو و مختاری بر سکوی قهرمانی مسابقات رشته‌های کوه‌نوردی و تیراندازی

وی با بیان اینکه در این جشنواره فرهنگی ـ ورزشی مسابقات رشته کوهنوردی نیز برگزار شد، خاطرنشان کرد: در این مسابقات 64 طلبه ارتفاعات رشته کوه باقران بیرجند را فتح کردند که محمد ناهدجو از گروه ب مدرسه علمیه رضویه بیرجند رتبه نخست را کسب کرد، حسین میری از گروه الف مدرسه رضویه بیرجند در جایگاه دوم ایستاد و محمدرضا علیزاده از گروه ب مدرسه علمیه جعفریه قاین مقام‌ سومی را از آن خود کرد.

رئیس حوزه علمیه خراسان‌جنوبی به رقابت 23 طلبه حوزه‌های علمیه استان در رشته تیراندازی اشاره کرد و گفت: در این مسابقات مهدی مختاری‌نژاد از مدرسه علمیه امام جعفر‌صادق(ع)‌ نهبندان بر سکوی قهرمانی ایستاد، سیدمحمود حسینی از مدرسه تخصصی امیرالمومنین(ع) بیرجند رتبه دوم را از آن خود کرد و مهدی هاشمی‌نژاد از گروه ب مدرسه علمیه رضویه بیرجند در جایگاه سوم قرار گرفت.

مشرفی ادامه داد: در مسابقات دوی استقامت حوزه‌های علمیه خراسان جنوبی 36 طلبه برای رسیدن به خط پایان با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان رضا جانی از مدرسه علمیه ملا عبدا... بشرویه به مقام قهرمانی دست یافت، حسن نخعی از مدرسه تخصصی امیرالمومنین(ع) بیرجند رتبه دوم را کسب کرد و علی عظیمی از گروه ب مدرسه علمیه جعفریه قاین نیز در جایگاه سوم ایستاد.

مدرسه علمیه رضویه بیرجند، گروه برتر مسابقات فرهنگی ورزشی حوزه‌های علمیه خراسان جنوبی

وی خاطرنشان کرد: 18 طلبه ورزشکار حوزه‌های علمیه خراسان‌جنوبی در رشته شنا با یکدیگر به رقابت پرداختند که محمدرضا دوستی از مدرسه تخصصی امیرالمومنین(ع) بیرجند رتبه نخست را کسب کرد، حسن عباسی از گروه الف مدرسه رضویه بیرجند نایب قهرمان شد و سید‌محمد حسینی از مدرسه علمیه ثامن‌الائمه(ع) حاجی‌آباد در جایگاه سوم قرار گرفت.

این مقام مسئول یادآور شد: از سوی هیئت داوران دومین دوره از مسابقات فرهنگی ـ ورزشی حوزه‌های علمیه خراسان‌جنوبی، تیم ورزشی گروه ب مدرسه علمیه رضویه بیرجند، مدرسه تخصصی امیرالمومنین(ع) بیرجند و گروه ب مدرسه علمیه جعفریه قاین به عنوان گروه‌های ورزشی برتر این مسابقات، معرفی شدند که با لوح سپاس و هدایای نقدی از آنان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/69014/ق40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول