اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران:

بابلسر پایلوت اجرای طرح ملی GIS در مازندران شد

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: بابلسر پایلوت اجرای طرح ملی GIS در مازندران شد.

بابلسر پایلوت اجرای طرح ملی GIS در مازندران شد

منوچهر جعفری در حاشیه بازدید از پروژه‌های برق بابلسر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر اظهار داشت: اسفند ماه امسال شرکت توزیع برق مازندران میزبان برگزاری دومین کنفرانس ملی کاربرد سامانه اطلاعات مکانی GIS در صنعت برق کشور است.

وی با بیان اینکه این طرح در تاریخ 10 و 11 اسفند ماه امسال در متل بانک ملی بابلسر برگزار می‌شود، بیان داشت:  اساتید، پژوهشگران، صاحب‌نظران، کارشناسان و دانشجویان می‌توانند نتایج تحقیقات و تجربیات خود را به صورت مقاله تدوین و تا 20 بهمن به دبیرخانه کنفرانس ارسال کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران در ادامه ارائه اطلاعات به منظور توسعه و اصلاح وضعیت جاری و پیش‌بینی وضعیت آینده، ارائه اطلاعات مکان مرجع به سایر سازمان‌ها به منظور مدیریت بهینه امور و جلوگیری از تداخل فعالیت‌ها را از مزایای به‌کارگیری GIS در صنعت برق برشمرد و افزود: بابلسر به عنوان پایلوت ملی در طرح جمع‌آوری، پیاده‌سازی اطلاعات مکانی و توصیفی شبکه‌های توزیع، انتخاب شده است.

جعفری اضافه کرد: این کنفرانس با اهداف دستیابی به آخرین یافته‌های علمی و پژوهشی GIS و SDI در ایران و جهان و تبادل تجربیات حاصله در سازمان‌های پیشرو به منظور طراحی زیرساخت الکترونیکی صنعت برق کشور توسط انجمن مهندسان برق و الکترونیک ایران شاخه مازندران و با مشارکت وزارت نیرو، شرکت توانیر، شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان و شرکت توزیع مازندران، غرب مازندران و گلستان و شرکت مدیریت تولید برق نکا و با همکاری شرکت مخابرات مازندران، سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران و مراکز علمی تحقیقاتی و با حمایت و همکاری استانداری مازندران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/86010/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول