اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر صورت می‌گیرد

برگزاری همایش بزرگ تجلیل از ایثارگران ملایر

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر از برگزاری همایش بزرگ تجلیل از ایثارگران این شهرستان همزمان با دهه فجر خبر داد.

برگزاری همایش بزرگ تجلیل از ایثارگران ملایر

اسماعیل حمزه‌لویی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به فرا رسیدن سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: همه ساله به مناسبت آغاز طلیعه پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های مختلفی در سطح کشور برگزار می‌شود که امسال این برنامه پرشورتر از سال گذشته برگزار خواهد شد.

وی ابراز داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر نیز برنامه‌های مختلف را در دهه مبارک فجر خواهد داشت.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر از غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا در ملایر خبر داد و گفت: شهرستان ملایر یک‌هزار و 200 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده که از این تعداد 12 شهید در زمان پیروزی انقلاب به فیض شهادت نائل آمدند.

وی تصریح کرد: همزمان با دهه فجر مزار این شهدا در گلزار شهدای شمس‌آباد و عاشورا با حضور مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا گلباران خواهد شد.

حمزه‌لویی از برگزاری همایش تجلیل از ایثارگران، رزمندگان و مبارزان دوران انقلاب و خانواده‌های معظم شهدا خبر داد و عنوان داشت: این برنامه در دهه فجر در سینمافرهنگیان ملایر برگزار می‌شود.

وی برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی و دیدار با خانواده‌های شهدا را از دیگر برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در ملایر برشمرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر به برگزاری کنگره شهدای دانشجو و  طلبه در ملایر اشاره کرد و افزود: نخستین کنگره شهدای دانشجو و طلبه در 22 اردیبهشت مال سال آینده در ملایر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ملایر 14 شهید دانشجو و 11 شهید طلبه تقدیم انقلاب کرده، یادآور شد: فراخوان مقالات این کنگره در محورهای مختلف با موضوع ایثار و شهادت به صورت سراسری اعلام شده که علاقه‌مندان می‌تواند برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق سایت اعلام شده مراجعه و مقالات خود را به دبیرخانه کنگره ارسال کنند.

حمزه‌لویی تصریح کرد: در راستای برگزاری بهتر کنگره شهدای دانشجو و طلبه در ملایر 12 کمیته توسط ادارات شهرستان ملایر تشکیل شده که هر کدام از کمیته‌ها برنامه‌های خود را برای برگزاری این کنگره داشته و بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز مسئول برگزاری مراسم است.

وی به ساماندهی گلزارهای شهدا ملایر اشاره کرد و گفت: بیشتر گلزارهای شهدای ملایر ساماندهی شده‌اند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر خاطرنشان کرد: تعداد 35 گلزار شهدا در 54 مزار هنوز ساماندهی نشده که این تعداد گلزار به صورت تک‌مزاری هستند.

وی افزود: با توجه به اینکه اعتبارات ساماندهی گلزار شهدا به بنیاد مسکن و بسیج سازندگی داده می‌شود بنیاد شهید به عنوان ناظر و بهره‌بردار گلزارهای شهدا خواهد بود.

حمزه‌لویی اظهار داشت: گلزارهایی که ساماندهی‌ نشده‌اند نیز با توجه به وعده‌های داده شده تا پایان تیر ماه سال آینده ساماندهی خواهند شد.

انتهای پیام/89013/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول