اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قرار گرفتن بین 10 ورزشکار شاخص

جعفری نماینده قم در بین برترین بانوان دو و میدانی کار کشور شد

شهناز جعفری به عنوان نماینده دو و میدانی بانوان استان قم یکی از 10 بانوی برتر دو و میدانی کشور در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی لقب گرفت.

جعفری نماینده قم در بین برترین بانوان دو و میدانی کار کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، با توجه به بضاعتی که دو و میدانی قم داشت و امکاناتی که در اختیار هیئت دو و میدانی قم به خصوص در بخش بانوان قرار داشت، امسال تیمی متشکل از بانوان دو و میدانی قمی با عنوان مقاومت در لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور حضور یافت.

صرف نظر از عملکردی که تیم اعزامی دو و میدانی بانوان مقاومت قم به لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور داشت، این تیم توانست نام قم را در بین یکی از هیئت‌های فعال دو و میدانی کشور در بخش بانوان قرار بدهد و استعدادهای نهفته بانوان قمی در این رشته را بیش از پیش نمایان کند.

اگر چه امکاناتی که در اختیار دو و میدانی بانوان قم قرار دارد قابل مقایسه با تیم‌هایی نظیر ثامن‌الحجج خراسان رضوی که قهرمان این فصل لیگ دو و میدانی بانوان کشور شد و حتی دیگر تیم‌ها نیست اما افتخار دو و میدانی قم به همت و تلاش بانوان و دختران توانمند دو و میدانی قم است که از هیچ تلاشی برای دستیابی به موفقیت فروگذار نکردند و اکنون یکی از آنها به نام شهناز جعفری در بین برترین‌های کشور در سال 1392 قرار گرفته است.

امسال مسابقات قهرمانی لیگ دو و میدانی باشگاه‌های بانوان کشور با قهرمانی ثامن‌الحجج خراسان رضوی به پایان رسید، در حالی که با انجام مرحله سوم و پایانی این دوره از پیکارها، تیم دو و میدانی مقاومت قم با کسب 10 امتیاز در جایگاه دهم ایستاد.

10 بانوی دو و میدانی که نام آنها از سوی فدراسیون دو و میدانی به عنوان برترین‌های دو و میدانی بانوان ایران در سال جاری معرفی شده‌اند از استان‌های خراسان رضوی، قزوین، قم، اردبیل، همدان، تهران و البرز هستند و به عنوان تیم منتخب دو و میدانی بانوان کشورمان در مسابقات قهرمانی کشور حضور می‌یابند.

بر این اساس الهه سیفی و حمیده اسماعیل نژاد از خراسان رضوی، شهلا محمودی از قزوین، شهناز جعفری از قم، حدیثه احمدی از اردبیل، سمیه شمس از همدان، ثنا دادرس، هانیه ثمری و لیلا رجبی از تهران و آناهیتا سلطانی از البرز 10 ورزشکار برتر سال 92 در مواد مختلف معرفی شده‌اند.

جعفری در حالی یکی از اعضای تیم بانوان قم در لیگ امسال دو و میدانی باشگاه‌های کشور بود که با این تیم در جدول دهم شد و در رده بندی نهایی نیز تیم ثامن‌الحجج خراسان رضوی با 687 امتیاز، مقاومت تهران با 477 امتیاز و سفیر فارس با 384 امتیاز در رده‌های اول تا سوم جای گرفتند و تیم‌های گلستان با 376 امتیاز و ملارد با 161 امتیاز در رده‌های چهارم و پنجم ایستادند.

همچنین تیم‌های دو و میدانی هیئت قزوین با 76 امتیاز، هیئت زنجان با 63 امتیاز، هیئت بوشهر با 24 امتیاز، هیئت همدان با 18 امتیاز، قم با 10 امتیاز، هیئت تهران با شش امتیاز، هیئت کرمان با پنج امتیاز و هیئت خراسان رضوی با سه امتیاز در رده‌های ششم تا سیزدهم جای گرفتند.

انتهای پیام/78002/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول