اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی شورای شهر آبیک صورت گرفت

تعیین ردیف بودجه برای موسسات و برنامه‌های فرهنگی آبیک

سخنگوی شورای اسلامی شهر آبیک از تعیین ردیف بودجه برای موسسات فرهنگی و نیز اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی در این شهر در بودجه سال آینده خبر داد.

تعیین ردیف بودجه برای موسسات و برنامه‌های فرهنگی آبیک

موسی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک گفت: برای نخستین بار است که ردیف بودجه‌ برای موسسات فرهنگی و نیز اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی در نظر گرفته شده که از سوی اعضای شورای اسلامی این شهر تعیین شده و در بودجه سال آینده مصوب و اختصاص می‌یابد.

وی افزود: از سوی شورای اسلامی شهر آبیک، مصوب شده است که از مسئولان موسسه قرآنی امام رضا (ع) که چند سالی است کلنگ احداث آن به زمین زده شده، جهت صدور جواز ریالی دریافت نشود.

این مسئول ادامه داد: در گذشته، بودجه فرهنگی در پروژه‌های شهری وجود خارجی نداشت ولی با اختصاص ردیف بودجه برای مسائل فرهنگی در سال آینده، مساعدت به موسسات فرهنگی و کمک به اجرای برنامه‌های فرهنگی رسمیت می‌یابد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر آبیک خاطرنشان کرد: با تعیین ردیف بودجه برای موسسات فرهنگی و برنامه‌های فرهنگی، شورای اسلامی شهر با ارسال لایحه به شهرداری بر اساس ردیف بودجه، در تخصیص اعتبارات به این بخش گام برمی‌دارد

*جذب سرمایه‌گذار در دستور کار شورای شهر آبیک

محمدی با بیان اینکه 9 عضو شورای اسلامی شهر آبیک به معنای واقعی کلمه شورایی کار می‌کنند و هدفشان رفع مشکلات شهری و شهروندان به روش جمعی است، تصریح کرد: در کار شورا، تک‌روی وجود ندارد بلکه شوراها با خرد جمعی، براساس منابع داخلی و پتانسیل‌های درونی و نیز نگاه به بودجه‌ها و اعتبارات دولتی در تلاش هستند در راستای رفع مشکلات عدیده شهر آبیک و شهروندان گام بردارند.

وی اضافه کرد: اعضای شورای شهر اسلامی آبیک درصدد هستند برای پیشبرد پروژه‌های عمرانی و فرهنگی با ارائه راهکارهای مناسب، بسترهای لازم را برای جذب سرمایه‌گذار فراهم کنند.

این مسئول تصریح کرد: همچنین اعضای شورای اسلامی شهر آبیک برای برون‌رفت از مشکلات مردم با مسئولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی تعامل جدی را در دستور کار قرار داده تا با راهکارهای قانونی به مشکلات مردم رسیدگی شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر آبیک با اشاره به برخی از شایعه‌پراکنی‌ها علیه شوراها افزود: ما اعضای شورای اسلامی شهر آبیک ادعای کار بدون نقص را نداریم ولی ادعای داشتن نیت‌های صادقانه و تلاش در حد توان را دارد.

محمدی بیان کرد: بین 9 عضو شورای اسلامی شهر آبیک همدلی، صمیمیت و همکاری لازم وجود دارد گرچه لازمه کار شورایی وجود اختلاف‌نظر است ولی شوراها برای رسیدن به یک تصمیم واحد، متحد هستند.

انتهای پیام/77006/ل30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول