اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد نمایندگی ولی‎فقیه در دانشگاه‎های گلستان:

وحدت حصار نفوذناپذیر در برابر فتنه‎انگیزی دشمنان است

مسئول نهاد نمایندگی ولی‎فقیه در دانشگاه‎های گلستان از وحدت و یکپارچگی مسلمانان به عنوان حصار نفوذناپذیر در برابر فتنه‎انگیزی دشمنان یاد کرد.

وحدت حصار نفوذناپذیر در برابر فتنه‎انگیزی دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام حسنعلی مازندرانی امشب در جمع دانشجویان شهرستان گرگان با تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام (ص) و هفته وحدت اظهار داشت: وحدت در دین مبین اسلام جایگاه ویژه‎ای دارد.

وی با بیان اینکه اعتقاد به توحید، امامت و ولایت، انسان را به یکدلی و پرهیز از افتراق سوق می‎دهد، تصریح کرد: دشمنان در طول تاریخ با تفرقه‎انگیزی توانسته‎اند به نقشه‎های خود دست پیدا کنند و هر جایی که وحدت وجود داشته با شکست مواجه شدند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‎فقیه در دانشگاه‎های گلستان با تاکید بر اهمیت وحدت حوزه و دانشگاه بیان داشت: زمانی که مسائل فکری، جسمی، دنیایی و آخرتی با یکدیگر پیوند عمیق داشته باشند کارساز خواهند بود اما اگر این مسائل مورد غفلت واقع شوند وضعیت اسفباری به بار می‎آورند.

مازندرانی با بیان اینکه کسی که معاش ندارد، معاد ندارد، افزود: این دنیا آئینه‎ای از سرای آخرت و جهان ابدی است که اگر بتوانیم از فرمایشات الهی و ائمه اطهار (ع) بهره‎مند شویم می‎توانیم به سرمنزل نجات دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به فرمایشات پیامبر (ص) اظهار داشت: دو گروه از مردم هستند که اگر اصلاح شوند جامعه اصلاح می‎شود و اگر فاسد شوند جامعه را نیز به اضمحلال می‎کشانند و آن دو گروه علما و حاکمان هستند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‎فقیه در دانشگاه‎های گلستان بیان داشت: اگر انسان از راه خدا جدا شود و زاویه پیدا کند به طور یقین در اندک زمانی به نیستی و انحطاط کشیده خواهد شد لذا باید کاری کنیم تا در کارهای‎مان اخلاص و رنگ و بوی خدایی وجود داشته باشد.

مازندرانی بر ضرورت وحدت مسلمانان جهان اسلام تاکید کرد و گفت: استکبار جهانی با تفرقه‎ای که بین مسلمانان ایجاد کرده توسط خودشان تیشه به ریشه دین و مسلمان زده است و بسیاری از مسائل که در اسلام جایگاهی ندارد را به جامعه نسبت می‎دهد.

وی یادآور شد: دشمنان در مصر، سوریه، عراق، پاکستان و افغانستان با عملیات انتحاری شکاف‎هایی را بین مردم ایجاد کرده‎اند و از این طریق می‎خواهند مسلمانان را ناکارآمد جلوه داده و خودشان قیم آنها باشند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‎فقیه در دانشگاه‎های گلستان با تاکید بر اینکه مسلمانان باید به عنصر آگاهی و بصیرت مسلح باشند، اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی، جهان بیدار شده و نسبت به مسائل آگاه است لذا باید کاری کنیم که با وحدت و همدلی توطئه‎های دشمن را خنثی کنیم.

انتهای پیام/83001/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول