اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران:

ماهان تندیس قم در نیم فصل دوم متحول شده است

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران با بیان اینکه ماهان تندیس در نیم فصل دوم متحول شده است گفت: این تیم اصلا قابل مقایسه با نیم فصل نخست نیست.

ماهان تندیس قم در نیم فصل دوم متحول شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، علی صانعی پس از باخت 6 بر 4 تیم تاسیسات دریایی در مقابل ماهان تندیس قم عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: روی چند صحنه بازیکنان ما دچار اشتباه شدند که منجر به دریافت گل شد.

وی با بیان اینکه پنج شش دقیقه بچه‌های ما تمرکز خود را از دست دادند خاطرنشان کرد: در همین دقایق بود که ماهان تندیس گل‌های چهار، پنجم و ششم خود را به ثمر رساند و اختلاف ما زیاد شد.

سرمربی تیم تاسیسات دریایی یادآور شد: پس از گل ششم تغییراتی در تیم انجام دادیم و بچه‌ها به بازی برگشتند و توانستیم به گل دست یابیم اما چون اختلاف زیاد شده بود نتوانستیم بازی را به تساوی بکشانیم.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع امروز بازی خوبی را از دو تیم شاهد بودیم و ماهان تندیس در نهایت توانست از این بازی پیروز بیرون برود.

صانعی با بیان اینکه روند تیم تاسیسات دریایی در نیم فصل دوم بهتر شده است، خاطرنشان کرد: ما در نیم فصل دوم چهار بازیکن را جایگزین چهار بازیکنی کردیم که از تیم ما رفتند و روندمان بهتر از قبل شد.

وی ابراز داشت: سعی ما این است که بتوانیم با بازی‌های خوب و کسب نتایج دلخواه در مکان‌های بالای جدول قرار بگیریم.

سرمربی تیم تاسیسات دریایی تهران در خصوص تیم ماهان تندیس گفت: این تیم در نیم فصل دوم متحول شده است و قابل مقایسه با نیم فصل نخست لیگ‌برتر فوتسال باشگاه‌های کشور نیست.

وی با بیان اینکه در نیم فصل دوم سیستم بازی این تیم بهتر شده است، تاکید کرد: بازیکنان این تیم نیز از نظر روحی و روانی شرایط بهتری دارند ضمن اینکه مهره‌های خوبی هم به ماهان تندیس اضافه شده‌اند که تاثیرگذار بوده‌اند.

انتهای پیام/78010/ک20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول