اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ساماندهی حزب موتلفه اسلامی:

مرحوم مسعودمقدم هیچگاه از خط ولایت خارج نشد

معاون ساماندهی حزب موتلفه اسلامی آستارا گفت: مرحوم مسعودمقدم همواره تابع ولایت فقیه بود و هیچگاه از خط ولایت خارج نشد.

مرحوم مسعودمقدم هیچگاه از خط ولایت خارج نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، امید شفاعیان عصر امروز در دیدار با خانواده مرحوم فرامرز مسعودمقدم دبیر حزب مؤتلفه اسلامی این شهرستان، اظهار کرد: مرحوم فرامرز مسعود مقدم  با سوابق مبارزاتی انقلابی و جبهه و جنگ، مسلمانی خداترس، تابع منطق و مؤمن بود.

وی افزود: مرحوم مسعودمقدم فارغ از تعصب‌های حزبی و سیاسی، سعی داشت حقیقت را بگوید، هر چند به ضررش باشد و وی همواره تابع ولایت فقیه بود و از خط ولایت خارج نشد و تا آخرین نفس از ولایت فقیه دفاع می‌کرد.

معاون ساماندهی حزب موتلفه اسلامی آستارا تصریح کرد: مرحوم مسعود مقدم و همرزمانش هسته اولیه حزب مؤتلفه اسلامی را به عنوان تشکلی مخلص، مؤمن و فداکار در زمان مبارزه در شهرستان مرزی آستارا شکل ‌دادند.

وی با گرامیداشت یاد مرحوم مسعودمقدم زمان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و پس از پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: راه‌اندازی و ادامه مسیر موفق این دفتر حزب موتلفه اسلامی آستارا مرهون پیگیری‌ها و پشتکار وی است که به عنوان یادگاری جاویدان از او باقی می‌ماند.

به گزارش فارس، فرامرز مسعود مقدم عضو نظارت شورای نگهبان از ابتدای تاسیس و رزمنده هشت سال دفاع مقدس و مدیر عامل شرکت تعاونی سهام عدالت گیلان بود.

پیکر مرحوم مسعودمقدم امروز با حضور دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان و اعضای ارشد حزب در استان و مسئولان دولتی و مردم آستارا به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/84001/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول