اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای عالی استان قزوین خواستار شد

تعیین مکان مناسب برای شورای عالی استان در قزوین

استاندار قزوین گفت: باید مکان مناسبی برای شورای عالی استان با هدف تعاملات سازنده بین اعضا و رفع مشکلات مردم تعیین شود.

تعیین مکان مناسب برای شورای عالی استان در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین،‌ جمشید محمدی عصر امروز در نشست استاندار قزوین با اعضای شورای عالی استان اظهار داشت: اعضای شورای یاد شده برای رسیدگی بیشتر به مشکلات مردم و تشکیل جلسه برای تعاملات سازنده و مطلوب نیاز به مکان مناسبی دارند که این مهم با حمایت استاندار قزوین اجرایی می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه انتخابات شوراها با هدف بهبود زندگی مردم برگزار می‌شود تا اعضای آن با برنامه‌ریزی دقیق و بهره‌گیری از امکانات موجود مشکلات شهری را برطرف کنند، افزود: متاسفانه این مهم به دلیل نبود مکان به درستی صورت نمی‌گیرد.

وی نداشتن مکان مناسب را از مهم‌ترین مشکلات شورای عالی استانی عنوان و بیان کرد: متاسفانه این شورا مکان مناسبی ندارد تا بتواند به مشکلات مردم رسیدگی کند و بیشتر مواقع اعضای این شورا تلفنی با یکدیگر مکاتبه می‌کنند که در این راستا باید برای رفع این مشکل تصمیمات لازم اتخاذ شود.

تقویت جایگاه شورای عالی استانی در قزوین

رئیس شورای عالی استان با بیان اینکه متاسفانه مدیران کلان استانی اطلاعاتی دقیق پیرامون شورای استانی ندارند، بیان کرد: این جایگاه باید بین آنها با برگزاری جلسه‌های مختلف اطلاع‌رسانی و آگاهی داده شود تا تا به اهمیت این شورا پی ببرند.

این مسئول با اشاره اینکه باید نگاه ویژه به تمام مناطق استان قزوین شود، ابراز داشت: متاسفانه این مهم در مناطق شهرستانی و مناطق محروم صورت نمی‌گیرد که باید برای رفع آن اقدامات لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه استان قزوین در مسیر ارتباطی و اقتصادی کشور قرار دارد و محل عبور کریدور اساسی و مواصلات ملی و بین‌المللی است، اظهار داشت: بیشتر شرکت‌ها تمایل دارند تا در نقاط مختلف استان قزوین فعالیت کنند که با حمایت و زمینه‌سازی بستر مناسب برای سرمایه‌گذاران می‌توان این استان را متحول کرد.

رئیس شورای عالی استان نبود امکانات و بودجه لازم را از مشکلات دیگر شورای عالی استان برشمرد و گفت: باید برای رفع این مشکلات نیز اقدامات لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر شورای شهرستانی، بر درآمد و هزینه‌های سازمان شهرداری‌ها و حسن اجرای عمرانی ملی و فراملی از وظایف شورای عالی استان است، اظهار کرد: متاسفانه این شورا با داشتن این اختیارات موقعیت مناسبی برای استفاده از آن ندارد که در این راستا با حمایت استاندار قزوین می‌توان تصمیمات لازم را اتخاذ کرد.

انتهای پیام/77009/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول