اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پلدختر:

خدشه به وحدت در کشور خیانت به نظام است

فرماندار پلدختر گفت: خدشه به وحدت در کشور خیانت به جمهوری اسلامی ایران و گناهی نابخشودنی است.

خدشه به وحدت در کشور خیانت به نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس در پلدختر، فریدون رشیدی عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هفته وحدت نماد همدلی و یکپارچگی امت اسلامی است، افزود: هر سخن و اقدامی و هر فرایندی که به وحدت، اتحاد و انسجام مردم خدشه وارد کند، خیانت به انقلاب محسوب می‌شود.

فرماندار پلدختر با تبریک ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و آغاز هفته وحدت اظهار داشت: اختلاف بین شیعه و سنی توطئه دشمن است و  باید وحدت خود را حفظ و فریب توطئه‌های دشمن را نخوریم.

وی با بیان این که حفظ عزت و عظمت ایران اسلامی با حفظ وحدت امکان‌پذیر است افزود: مهم‌ترین راه حل مقابله با دشمنان اسلام حفظ وحدت و انسجام است و صحنه‌هایی زیبا از وحدت و یکپارچگی در میان همه اقشار و اقوام ساکن در خوزستان حمایت قاطع خود از دولت مقتدر و عزت‌مند تدبیر و امید است.

فرماندار پلدختر بر لزوم هوشیاری و یکپارچگی آحاد جامعه تاکید کرد و گفت: وحدت یکی از مباحث بسیار مهمی است که اگر مسلمانان با هم وحدت داشته باشند و در یک صف واحد قرار گیرند، می‌توانند در مقابل دشمنان اسلام نقش حیاتی را دنبال کنند.

وی گفت: امروز این میراث گرانب‌های امام راحل (ره) در خارج از مرزهای کشور نیز الگو شده و به بیداری جهان اسلام انجامیده است.

این مسئول با توجه به شرایط حساس کنونی، وحدت جوامع اسلامی را یک نیاز واقعی و ضروری دانست و افزود: ایجاد، حفظ و توسعه وحدت اسلامی موجب عزت و سربلندی مسلمانان در سراسر جهان است، بنابر این مسلمانان با ایجاد اتحاد و انسجام در مقابل توطئه های استکبار ایستادگی و موجب ناکامی و خنثی شدن توطئه‌های دشمنان شوند.

وی با بیان اینکه همه نیروها برای تحکیم وحدت باید تلاش کنند، گفت: شهرستان پلدختر برخوردار از طایفه‌های مختلف است که با وحدت، در کنار یکدیگر برای توسعه و پیشرفت شهرستان تلاش می‌کنند.

رشیدی افزود: همه باید هوشیار و مراقب رفتار و عملکرد خود باشیم و از اقدامی که موجب سوء استفاده دشمنان برای برهم زدن وحدت می‌شود، به طور جد دوری کنیم.

فرماندار پلدختر گفت: مردم انتظار دارند، با روی کارآمدن دولت تدبیر و امید در کشور مسئولان شهرستان با خدمات‌رسانی خود اتحاد و انسجام درون شهرستانی که زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت است، را تقویت کنند.

وی از مسئولان خواست از هر فرایندی که موجب خدشه به وحدت و اتحاد می‌شود، پرهیز کنند، تا در سایه تدبیر ضمن تقویت وحدت داخلی خدمات رسانی بهتری به کشور صورت گیرد.

رشیدی سفر رئیس جمهوری به خوزستان را مایه خیر و برکت برای مردم دانست و افزود: حضور رئیس جمهور و هیئت دولت در میان مردم مناطق مختلف خوزستان و رسیدگی به امور آنها از نزدیک بسیار مثبت و آثار بسیاری برای این استان دارد.

وی با بیان اینکه این سفرها دستاوردهای مهمی برای مردم که ولی‌نعمتان مسئولان هستند، به همراه دارد، تصریح کرد: آغاز سفرهای استانی دولت یازدهم با هدف ایجاد شور، شوق و امید آفرینی در مردم و رصد دقیق مشکلات مردم شکل گرفت.

فرماندار پلدختر حضور رئیس جمهور و هیئت دولت در خوزستان را برکت آفرین دانست و گفت: تصمیم‌های گرفته  شده در سفر رئیس جمهوری به خوزستان موجب خرسندی و خوشحالی مردم شد.

رشیدی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید بر مبنای عدالت و اجرای قانون به میدان آمده است، افزود: دولت یازدهم به شعارهای خود پایبند و شعار اعتدال را با شایسته سالاری محقق ساخته است.

وی تصریح کرد: بر اساس فرمایش‌های مقام معظم رهبری امروز همه باید دولت را کمک و یاری کنند، تا دولت به تعهدات و وعده‌های خود عمل کند.

فرماندار پلدختر گفت: با همت مردم و هدایت رهبری دولت تلاش خود را به کار خواهد بست و در این راستا مدیران دستگاه‌های اجرایی نیازمند حمایت هستند.

انتهای پیام/2304/ت40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول