اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیران استانی خبرگزاری فارس و استانداری البرز

دفتر جدید خبرگزاری فارس در استان البرز راه‌اندازی شد

در آستانه میلاد با سعادت خاتم انبیا حضرت مصطفی (ص) دفتر جدید خبرگزاری فارس در استان البرز با حضور مدیران استانی این خبرگزاری و همچنین تعدادی از مدیران استانداری البرز افتتاح شد و به بهر‌ه‌برداری رسید.

دفتر جدید خبرگزاری فارس در استان البرز راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، در این مراسم که تعدادی از خبرنگاران و اصحاب رسانه نیز حضور داشتند، حسن کربلایی مدیرکل استان‌های خبرگزاری فارس طی سخنانی اظهار داشت: افرادی که در حوزه خبر و اطلاع‌رسانی فعالیت می‌کنند، باید به خوبی حساسیت و اهمیت این حرفه را درک کرده و تمام تلاش خود را برای آگاهی جامعه به کار بندند.

وی تصریح کرد: به فضل الهی امروز خبرنگاران خبرگزاری فارس در سراسر کشور فعال بوده و با راه‌اندازی دفاتر استانی و دفاتر منطقه‌ای تلاش بسیار خوبی در راستای اطلاع‌رسانی،‌ افزایش آگاهی جامعه و انتشار اخبار و گزارش‌های مفید و موثر انجام می‌دهند.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه در انتشار اخبار و گزارش‌ها سه عامل مهم صحت، دقت و سرعت در دستور کار خبرنگاران فارس در سراسر کشور قرار دارد، گفت: خوشبختانه امروز مردم و مسئولان توجه ویژه‌ای به اخبار و گزارش‌های خبرگزاری فارس دارند و این امر ثمره تلاش بسیاری است که مدیریت عالی  خبرگزاری و خبرنگاران ما دارند.

کربلایی گفت: ارتباط صحیح و منطقی با مدیران، اطلاع‌ سریع از رخدادها و اتفاقات، ارتباط با مردم و نقد مصلحانه و دلسوزانه از اولویت‌های کار خبرگزاری فارس است و خوشبختانه بخش مهمی از این هدف محقق شده است.

* خبرگزاری فارس با کمترین امکان بیشترین کارکرد را در استان البرز داشته است

در بخش دیگری از این مراسم، مریم ابراهیمیان سرپرست خبرگزاری فارس در استان البرز نیز طی سخنانی به گزارش عملکرد فعالیت خبرنگاران این دفتر در استان البرز طی هشت سال گذشته پرداخت و گفت: حرکت در مسیر ولایت و تلاش در جهت بصیرت‌افزایی جامعه از مهمترین اولویت‌های خبرنگاران فارس در استان البرز بوده است و این هدف از این پس با جدیت بیشتری پیگیری خواهد شد.

وی تاکید کرد: طی سا‌ل‌های اخیر ارتباط مفید و مستمری از یک سو با مردم البرز و از سوی دیگر با مدیران و مسئولان استان داشتیم و امروز اکثریت قریب به اتفاق مدیران استانی از عملکرد خبرنگاران ما رضایت دارند.

سرپرست دفتر خبرگزاری فارس در استان البرز افزود: این در حالی است که هر کجا نقص و کاستی را مشاهده کرده‌ایم، در کمترین زمان با ادبیات مناسب انتقاد خود را نسبت به عملکرد دستگاه‌ها و مدیران استانی داشته‌ایم و هیچگاه از کنار کاستی‌ها و کمبودها و اتفاقاتی که منافع مردم و نظام را تهدید می‌کند، به راحتی عبور نکرده‌ایم.

ابراهیمیان تاکید کرد: حرکت در مسیر ولایت و نظام جمهوری اسلامی، نقد مصلحانه و دلسوزانه و دفاع از اقدامات صحیح مدیران از جمله مهمترین اهداف دفتر خبرگزاری فارس در استان البرز است.

وی تاکید کرد: خبرنگاران فارس در استان البرز در مقایسه با خبرگزاری‌ها و رسانه‌های دیگر با کمترین امکانات فعالیت می‌کنند، اما محدودیت‌ها و کاستی‌ها هیچگاه مانع از انجام وظایف نبوده و بیشترین کارکرد را در استان البرز داشته‌ایم.

این مسئول با اشاره به توافقات انجام شده میان دفتر خبرگزاری فارس در استان البرز با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز برای توسعه فعالیت‌های این دفتر افزود: سازمان اوقاف و امور خیریه کل کشور از جمله نهادهای فرهنگی و مذهبی و انقلابی است و یکی از اولویت‌های ما پوشش فعالیت‌ها و اقدامات اینگونه نهادها است.

ابراهیمیان خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر گزارش‌های متعددی در این حوزه به‌ویژه معرفی بقاع متبرکه و امامزادگان استان توسط دفتر خبرگزاری فارس در استان تهیه و منتشر شده است.

وی بیان داشت: به تازگی نیز توافقاتی برای توسعه همکاری‌های دو جانبه داشتیم که خوشبختانه با همراهی و مساعدت مدیریت عالی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز همراه بوده و امیدواریم مردم استان از دستاوردها و ثمرات این همکاری‌های فرهنگی بیش از گذشته منتفع شوند.

لازم به توضیح است، در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از دفتر جدید خبرگزاری فارس در استان البرز تعدادی از مدیران استانداری البرز از جمله محمد توحیدلو مدیرکل روابط عمومی استانداری البرز و برخی از اصحاب رسانه حضور داشتند.

انتهای پیام/2302/ق40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول