اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان نظام پزشکی استان قم:

مراکز توریست درمانی مناسب در قم نداریم

رئیس سازمان نظام پزشکی استان قم با اشاره به زائر پذیر بودن استان قم گفت: برای رسیدگی به مشکلات سلامت مسافران و زائران مراکز توریستی درمانی مناسبی نداریم.

مراکز توریست درمانی مناسب در قم نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمدرضا غدیر در جلسه تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم که ظهر امروز در دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد با اشاره به اینکه هر فردی که وارد عرصه کار می‌شود در حد بضاعت و توانش به تلاش می‌پردازد، اظهار کرد: کم لطفی است اگر بخواهیم تلاش افراد را زیر سئوال ببریم بلکه همواره باید قدردان زحمات افرادی که کار کرده‌اند، باشیم.

وی با بیان اینکه هدف، سلامت و بهداشت است، گفت: هر فردی که در راس امور قرار می‌گیرد باید برای رسیدن به هدف درست تلاش خود را به کار گیرد.

رئیس سازمان نظام پزشکی استان قم به نقش ولایت فقیه اشاره کرد و ادامه داد: حضور و درایت ایشان موجب شده است مملکت ما از چند دستگی و انشقاق به دور باشد.

غدیر ضمن تشکر از زحمات رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: تغییر مدیر در واقع تغییر گفتمان است و این تغییرات طبیعی است.

وی با اشاره به فعالیت‌های اجرایی و توانمندی‌های رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی استان قم خاطرنشان کرد: جامعه پزشکی نیز همه تلاش خود را در راستای ارتقای بهداشت و درمان به کار خواهد گرفت.

رئیس سازمان نظام پزشکی استان قم تصریح کرد: با انتخابات ریاست جمهوری و حمایت‌های رهبری مملکت بالنده شده است.

غدیر افزود: امیدواریم رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی استان وارد مسائل سیاسی نشود و با حفظ حرمت مراجع در مسیر اصلی خود حرکت کند.

وی پیگیری سلامت مراجع و بزرگان دین را مهم عنوان کرد و گفت: توجه به بزرگان باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

رئیس سازمان نظام پزشکی استان قم با اشاره به اینکه قم باید الگویی برای شیعه باشد، خاطرنشان کرد: توجه به وضعیت استان در همه عرصه‌ها نقش مهمی در حفظ حرمت استان دارد.

غدیر کمبود مراکز توریستی درمانی مناسب را مشکل اصلی عنوان کرد و گفت: از آنجایی که استان قم روزانه پذیرای مسافران و زائران بسیاری است نیاز به مراکزی برای درمان و بهداشت ضروری است و امیدوارم به این موضوع رسیدگی شود.

انتهای پیام/78008/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول