اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه همدان:

حفظ وحدت اسلامی از واجبات است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان حفظ وحدت اسلامی را از واجبات عنوان کرد و گفت: حفظ وحدت مانع از دخالت دشمنان و در رأس آنها آمریکا در تصمیمات مسلمانان می‌شود.

حفظ وحدت اسلامی از واجبات است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام محمد رضوی‌راد ظهر امروز در جمع کارکنان سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان اظهار کرد: تنها عامل وحدت و دوری از تفرقه تمسک به قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.

وی با بیان اینکه جهان اسلام باید در مقابل دشمنان ید واحدی باشند و وحدت اسلامی را حفظ کنند، حفظ وحدت اسلامی را از واجبات عنوان کرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: با حفظ وحدت دشمنان اسلام و در رأس آنها آمریکا نمی‌توانند کوچکترین خللی در تصمیمات مسلمانان ایجاد کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز بعد از 35 سال از نهضت امام خمینی(ره)، دشمنان و ایادی آنها نتوانسته‌اند کوچکترین شکافی در بین مردم ایران اسلامی ایجاد کنند.

رضوی‌راد اضافه کرد: اگر مسلمانان در کنار یکدیگر وحدت داشته باشند، می‌توانند در مقابل تمام ابرقدرت‌ها بایستند.

وی ادامه داد: اگر امروز کسی بخواهد از روی عمد در بین مسلمانان تفرقه و دودستگی ایجاد کند به قرآن، اهل بیت(ع) و خون شهدا خیانت کرده و این عمل او نابخشودنی است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان وحدت عملی را در پرتو فرمایشات پیامبر اکرم(ص) و ائمه معصومین(ع) دانست و تأکید کرد: امروز استعمار انگلیس با تجهیز دشمنان و ترویج تفکر منحط وهابیت خبیث در بین جهان اسلام از اندیشه و تفکر اسلامی نگاهی بدبینانه و خشن ترسیم کرده تا نگذارد وحدت مسلمانان محقق شود.

وی بیان داشت:‌ وحدت و یکپارچگی در عمل و گفتار کشورهای اسلامی تنها با تمسک به قرآت و عترت محقق می‌شود.

رضوی‌راد با اشاره به نقش پاسداران در تحقق این امر مهم افزود: پاسداران حافظ آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب هستند.

به گفته وی پاسداران باید با بصیرت‌افزایی در توده مردم و فراتر از مرزهایی که دشمنان برای اسلام ترسیم کرده‌اند دسیسه‌های دشمنان را برای مسلمانان جهان اسلام بازگو کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان تصریح کرد: تفرقه و دودستگی کمک به اسرائیل و دشمن است و آنها از این انشقاق مسرور هستند.

وی خاطرنشان کرد: ایستادگی در مقابل جریانات فکری منحط و ضد اسلام و حمایت از این حرکت بزرگ اسلامی با نگاه جهانی و فراملی وظیفه مسلمانان جهان است تا با وحدت و یکپارچگی در مقابل دشمنان اسلام بایستند.

انتهای پیام/89006/ر40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول