اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

تجهیزات دید کوتاه در فرودگاه اصفهان نصب شود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به افزایش آلایندگی‌ها در اصفهان گفت: لازم است، تجهیزات دید کوتاه در فرودگاه اصفهان نصب شود.

تجهیزات دید کوتاه در فرودگاه اصفهان نصب شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، وحید فولادگر پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای امروز شهر اصفهان با تبریک هفته وحدت به بارش باران اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به این بارش‌ها  انتظار می‌رود مسئولان پروژه‌های آبخیز زاینده‌رود را با جدیت دنبال کنند.

وی با بیان اینکه همه مسئولان در سطح کشور و منطقه از نگاه منطقه‌ای و محلی پرهیز کنند، افزود: باید دید مسئولان همانند زمان جنگ‌ تحمیلی نگاه کلان و فرا منطقه‌ای باشد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان به بحث صرفه‌جویی و فرهنگ‌سازی در این خصوص اشاره و تصریح کرد: رسیدگی به این امر فقط  بر عهده آب‌ و فاضلاب و آب منطقه‌ای نیست و همه مسئولان و حتی رسانه‌ها باید دست به دست هم دهند تا این مشکل برطرف شود.

وی به برگزاری جلسات تخصصی معاونت برنامه‌وبودجه شورا در مورد لایحه بودجه اشاره و افزود: با توجه به آلودگی هوا و نیز لزوم گسترش حمل‌ونقل عمومی، توجه بیشتر بودجه سال آینده شهر اصفهان به سمت گسترش حمل‌ونقل عمومی در نظر گرفته شده است.

فولادگر در ادامه به بحث پدیده مه‌گرفتگی چندروزه در فرودگاه اصفهان پرداخت و گفت: باید تجهیزات دید کوتاه در فرودگاه اصفهان نصب شود.

وی با تاکید به اینکه به‌جای گسترش صنایع، باید به سمت تغییر صنعت گردشگری برویم، گفت: پروژه‌هایی باید در راستای تغییر بوم اصفهان از صنعتی به سمت گردشگری در راس کار قرار گیرد و جاذبه‌های موثر در گردشگری افزایش یابد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه به وضعیت آلایندگی‌های ناشی از نیروگاه‌ها اشاره کرد و گفت: پس از گذشت 34 سال از پیروزی انقلاب، هنوز اتفاقی برای این وضعیت آلایندگی‌ نیروگاه‌ها در اصفهان رخ نداده است.

وی گفت: بزرگ‌ترین مشکل این نیروگاه‌ها نبود برنامه‌ریزی است و این در حالی است که بیشترین برق را این نیروگاه‌ها تولید و بیش‌ترین آلایندگی هم ایجاد می‌کنند.

فولادگر در ادامه به مشاغل مزاحم اشاره کرد و افزود: مجتمع‌های صنعتی باید برای مشاغل مزاحم ایجاد شود و در این خصوص لازم است که محل‌های ارزان‌قیمت باکیفیت خوب به این مشاغل اختصاص پیدا کند.

وی اضافه کرد: همچنین باید تسهیلات بانکی به این مشاغل پرداخت شود تا بتوانند در مکانی دیگر به این کار مشغول شوند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در پایان به مناسب‌سازی معابر شهری برای معلولان پرداخت و افزود: مناسب‌سازی معابر شهری نیاز به برنامه‌ریزی دارد.

انتهای پیام/63006/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول