اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم کشتی آزاد بزرگسالان خراسان رضوی:

کمبود کشتی‌گیر در رده بزرگسالان داریم

مربی تیم کشتی آزاد بزرگسالان استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه در رده بزرگسالان با کمبود کشتی‌گیر مواجه هستیم، گفت: اعضای تیم استان کشتی‌های خوبی گرفتند اما با نتایج نزدیک از حریفان شکست خوردند.

کمبود کشتی‌گیر در رده بزرگسالان داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، جواد عرفانیان که هدایت تیم کشتی آزاد بزرگسالان استان در رقابت‌های قهرمانی کشور را بر عهده داشت، اظهار کرد: کشتی‌گیران استان تلاش خوبی انجام دادند اما با بدشانسی از دور مسابقات کنار رفتند و نتیجه‌ای به دست نیامد.

وی سطح مسابقات را به دلیل حضور کشتی‌گیران سراسر کشور بالا ارزیابی کرد و افزود: چند کشتی‌گیر رده سنی جوانان نیز در ترکیب تیم ما حضور داشتند که تجربه خوبی را در کنار کشتی‌گیران قدیمی‌تر به دست آوردند.

مربی تیم کشتی آزاد بزرگسالان خراسان رضوی ادامه داد: ما در این رده سنی با کمبود کشتی‌گیر مواجه هستیم، زیرا بسیاری از کشتی‌گیران سال‌های گذشته همچون بهابسته، رمضان‌زاده، تاتاری و ... ورزش کشتی را کنار گذاشته‌اند.

عرفانیان با بیان اینکه باید کارهای بیشتری بر روی سنین پایه انجام دهیم، گفت: قطعاً با این روش می‌توانیم در سال‌های آینده شاهد کسب نتایج در خور از کشتی‌گیران استان در رقابت‌های کشوری باشیم.

انتهای پیام/2202/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول