اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای رامهرمز خبر داد

فعالیت 15 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در رامهرمز

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای رامهرمز از فعالیت 15 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای دارای مجوز در این شهرستان خبر داد.

فعالیت 15 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در رامهرمز

یدالله سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: تاکنون بیش از 111 هزار نفر ساعت آموزش مهارتی در رامهرمز اجرا شده است.

وی عملکرد مهارتی در 9 ماهه گذشته مرکز را 111 هزار و 843 نفر ساعت اعلام کرد و افزود: این میزان آموزش ارائه شده در حرفه‌های فنی و خدماتی در بخش‌های مختلف دولتی شامل آموزش در مرکز ثابت دولتی، آموزشگاه‌های آزاد، روستایی، زندان، طرح استاد شاگردی و سایر تفاهمنامه‌ها ارائه شده است.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای رامهرمز به تشریح آموزش‌های ارائه شده در بخش‌های مختلف پرداخت و عنوان کرد: در مرکز برادران به‌میزان 99 هزار و 843 نفر ساعت در رشته‌های جوشکاری سازه‌های فولادی و جوشکاری آرگون، برق صنعتی درجه 2، اتومکانیک، لوله‌کشی گاز خانگی و تجاری، تعمیر لوازم سردکننده خانگی و تجاری، دریل‌کار و ارّه‌کار اجرا شد.

وی اضافه کرد: در بخش زندان نیز تعداد 13 هزار و 301 نفر ساعت در زندان رجعت شهرستان رامهرمز در رشته‌های کمک برق کار ساختمان، معرق کار و کاربر رایانه انجام گرفته است.

سلیمانی ادامه داد: تعداد 14 هزار و 92 نفر ساعت آموزش ویژه روستاییان در رشته‌های قالیبافی، کشت کار گندم و پرورش خرما در روستاهای سلطان‌آباد و طالقانی 3، آموزش و آزمون تعداد 3 هزار و 500 نفر ساعت در بخش سایر تفاهمنامه‌ها و در رشته قالیبافی معرفی‌شدگان از اتحادیه صنف قالیبافان از دیگر فعالیت‌های مرکز است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد 12 هزار نفر ساعت آموزش قالیبافی در قالب طرح استاد شاگردی ویژه خواهران صورت پذیرفت.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای رامهرمز اضافه کرد: در بخش غیردولتی 214 هزار و 603 نفر ساعت در حرفه‌های فناوری اطلاعات، برق صنعتی، PLC، خیاطی، آرایش و پیرایش زنانه و پیرایش مردانه، حسابداری در آموزشگاه‌های آزاد تحت پوشش این مرکز آموزش‌های مهارتی را فرا گرفتند.

وی از فعالیت 15 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای دارای مجوز در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: در این مدت تعداد 3 هزار و 696 نفر در آزمون‌های مهارتی پایان دوره آموزشی و آزمون مجدد که به صورت هماهنگ کشوری و طبق برنامه زمان‌بندی مصوب شده، شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام/72001/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول