اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پلاک‌گذاری 1276 تراکتور در زنجان

اولویت دریافت کارت‌سوخت با ماشین‌های کشاورزی پلاک‌‌دار است

رئیس اداره امور فناوری‌های مکانیزه کشاورزی جهاد کشاورزی استان زنجان به مزایای پلاک‌گذاری ماشین‌های کشاورزی اشاره کرد و گفت: ماشین‌های پلاک‌گذاری شده در زمان صادر شدن کارت سوخت در اولویت خواهند بود.

اولویت دریافت کارت‌سوخت با ماشین‌های کشاورزی پلاک‌‌دار است

مظفر یوسفی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اجرای طرح پلاک‌گذاری ماشین‌های کشاورزی اظهار داشت: دستور‌العمل اجرای طرح از 10 روز پیش برای سازمان جهاد کشاورزی استان و پلیس راهور ابلاغ شده است.

وی تصریح کرد: تراکتور‌های با عمر مفید زیر 13 سال که تراکتور‌های مدل 80 به بالا را شامل می‌شود در مرحله نخست پلاک‌گذاری می‌شوند.

رئیس اداره امور فناوری‌های مکانیزه کشاورزی جهاد کشاورزی استان زنجان یادآور شد: تراکتور‌های مدل 80 به پایین در مرحله بعد پلاک‌گذاری می‌شود.

یوسفی‌پور با بیان اینکه مراحل اجرای طرح مشخص و به شهرستان‌ها ابلاغ شده خاطر‌نشان کرد: این طرح توسط شرکت‌های خدمات توسعه کشاورزی مستقر در روستا‌ها انجام می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه ماشین‌های کشاورزی خود‌گردان شامل پلاک‌گذاری ‌می‌شوند بیان کرد: تراکتور، کمباین، دروگر و تیلر ماشین‌های خودگردان به حساب می‌آیند.

وی به مراحل اجرای پلاک‌گذاری ماشین‌های کشاورزی اشاره کرد و گفت: صاحبان ماشین‌های مذکور با مراجعه به شرکت‌های خدمات توسعه کشاورزی تشکیل پرونده داده و پرونده‌ها پس از بررسی به نیروی انتظامی معرفی می‌شوند.

رئیس اداره امور فناوری‌های مکانیزه کشاورزی جهاد کشاورزی استان زنجان ادامه داد: پرونده‌‌ها توسط نیروی انتظامی بررسی شده و سپس مامورین و اکیپ‌های نیروی انتظامی به محل اعزام شده و مشخصات فنی تراکتورها را بررسی می‌کنند.

یوسفی‌پور بیان داشت: بعد از بررسی مشخصات فنی تراکتور در صورت نبود مغایرت پلاک صادر می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه 15 هزار و 300 دستگاه تراکتور در استان زنجان موجود است، افزود: از این میزان 7 هزار و 500 دستگاه که شامل تراکتور‌های زیر 13 سال می‌شوند که در مرحله اول پلاک‌گذاری می‌شوند.

وی به مزایای پلاک‌گذاری ماشین‌های کشاورزی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: ماشین‌های پلاک‌گذاری شده با اجرای این طرح دارای هویت شده و در زمان صادر شدن کارت سوخت این ماشین‌ها در اولویت خواهند بود.

انتهای پیام/2308/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول