اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی همدان خبر داد

قطع بارش برف از اواخر امروز/ تا 3 روز آینده هوای همدان صاف است

مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی همدان گفت: از اواخر امروز با قطع بارش برف در همدان مواجه خواهیم بود به طوری ‌که تا سه روز آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری خواهد بود.

قطع بارش برف از اواخر امروز/ تا 3 روز آینده هوای همدان صاف است

نادر پیرتاج امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به وضعیت جوی استان اظهار داشت: خوشبختانه در دی‌ماه، بارش‌های خوبی را در سطح استان شاهد بودیم.

وی از بارش 12 سانتیمتر برف در همدان خبر داد و گفت: بارش برف در ملایر نیز 13 سانتیمتر، در تویسرکان هشت سانتیمتر، در نهاوند 30 سانتیمتر و در کبودراهنگ 6 سانتیمتر بوده است.

مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با بیان اینکه در شهرستان رزن بارشی گزارش نشده است، ادامه داد: در شهرستان فامنین دو سانتیمتر، در قهاوند چهار سانتیمتر، اسدآباد سه سانتیمتر و در بهار نیز هشت سانتیمتر برف باریده است.

وی با اشاره به وضعیت جوی استان گفت: آسمان استان نیمه ابری تا ابری، گاهی در برخی نقاط همراه با بارش پراکنده برف و در بعضی ساعت مه‌آلود است.

پیرتاج ابراز داشت: از اواخر امروز با قطع بارش برف مواجه خواهیم بود به طوری‌که تا سه روز آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری خواهد بود.

وی در بخش پایانی از سخنانش دمای دیشب همدان را پنج درجه زیر صفر خواند و تصریح کرد: طی امشب نیز سه درجه کاهش دما در استان را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/89002/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول