اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیام تقدیر مقتدایی از خوزستانی‌ها برای استقبال از رئیس‌جمهور

استاندار خوزستان با صدور پیامی از مردم به علت استقبال از رئیس جمهور در سفر استانی به این استان تقدیر و تشکر کرد.

پیام تقدیر مقتدایی از خوزستانی‌ها برای استقبال از رئیس‌جمهور

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، استاندار خوزستان با صدور پیامی از مردم به علت استقبال از رئیس جمهور در سفر استانی به این استان تقدیر و تشکر کرد.

در پیام عبدالحسن مقتدایی عنوان شده است: اکنون که سفر پر میمنت سردار تدبیر و امید، رئیس جمهور آقای دکتر روحانی و هیئت همراه ایشان به خوزستان با موفقیت پایان یافته است لازم می‌دانم از جانب خود به نیابت از هیئت محترم دولت جمهوری اسلامی ایران از آحاد مردم شریف و خونگرم خوزستان که با استقبال پرشور خود ضمن به نمایش گذاشتن صحنه‌هایی زیبا از وحدت و یکپارچگی در میان همه اقشار و اقوام ساکن در این استان بزرگ و مهم حمایت قاطع خود از دولت مقتدر و عزتمند تدبیر و امید را نیز به منصه ظهور رساندند تشکر و تقدیر کنم.

در این پیام عنوان شده است: بدون شک این حماسه شکوهمند و به یادماندنی محصول حمایت روحانیت معظم خصوصا نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه معزز اهواز و وحدت و یکدلی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، خبرگان رهبری، اعضای محترم شوراهای اسلامی و نیروهای انتظامی و نظامی با مدیریت استان است که از این بابت خداوند بزرگ را سپاسگزارم و بخاطر این وفاق و برادری بی‌نظیر به خود می‌بالم.

استاندار خوزستان در این پیام بیان کرد: از مدیریت و کارکنان شریف صدا و سیمای مرکز خوزستان و مرکز آبادان، و سایر خبرنگاران و عکاسان زحمتکش و پر تلاش خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع رسانی، مطبوعات محلی و نمایندگی‌های مطبوعات کشوری که از روزهای پیش از سفر و در حین اجرای آن با تلاشی چشمگیر تبلیغات و اطلاع رسانی و پوشش خبری کم نظیری را ارائه نمودند صمیمانه سپاسگزارم.

مقتدایی عنوان کرد: از همه برادران و خواهرانم در ادارات دولتی و سازمان‌های عمومی خصوصا شهرداری اهواز و نیز شرکت‌های خصوصی که به نحوی از انحا در امر پشتیبانی و تهیه امکانات سفر و پذیرایی از میهمانان عالیقدر همکاری و مساعدت کردند کمال تشکر را دارم و از عزیزانی که بر اثر ازدحام جمعیت و در اجرای مراسم احیانا اذیت شده‌اند عذرخواهی کرده و حلالیت می‌طلبم.

در پایان این پیام آمده است: امیدوارم به‌زودی آثار و برکات این سفر میمون و مبارک در استان بروز و ظهور یابد.

انتهای پیام/72001/ع/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول