اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان:

مبنای اطلاع‎رسانی باید انعکاس حقیقت باشد

مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان گفت: روابط عمومی‎ها در حوزه عملکردی باید حقایق و واقعیت‎ها را به مردم انعکاس دهند.

مبنای اطلاع‎رسانی باید انعکاس حقیقت باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین عاشور پیش از ظهر امروز در جلسه اعضای کمیته نهادها و سازمان‎های ستاد دهه فجر استان که در استانداری گلستان برگزار شد، اظهار داشت: روابط عمومی‎ها کانون اصلی تبلیغات هستند و باید خدمات شایسته‎ای که از ابتدای انقلاب در دولت‎های مختلف شکل گرفته را به درستی انتقال دهند.

وی با اشاره به تغییر دولت‎ها و روی کار آمدن دولت یازدهم تصریح کرد: روابط عمومی‎ها در حوزه عملکردی باید حقایق و واقعیت‎ها را به مردم انعکاس دهند و خدمات شایسته‎ای که در نظام اسلامی شکل گرفته با نهایت دقت و صداقت منعکس کنند تا اسباب رضایتمندی مردم به نظام اسلامی فراهم شود.

سیاه‎نمایی با آرمان‎های امام و شهدا مطابقت ندارد

مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان افزود: تشکیل کمیته دهه فجر در استان‎ها همه ساله انجام می‎شود که بر مبنای فعالیت موثر سازمانی دستگاه‎های اجرایی در ایام‎الله دهه فجر است.

عاشور یادآور شد: یکی از وظایف و رسالت مهم ما در قبال خون شهدا، امام شهیدان و رهبر معظم انقلاب اسلامی ایجاد فضای شور، هیجان و امید در جامعه اسلامی است که نباید در این زمینه غفلت کنیم.

وی خطاب به مدیران روابط عمومی دستگاه‎های اجرایی استان تاکید کرد: تداعی یأس، ناامیدی و سیاه‎نمایی در جامعه با آرمان‎های امام، شهدا، انقلابیون و مجاهدان مطابقت ندارد و اسباب کدورت را فراهم می‎کند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان بیان داشت: با نگاهی به گذشته باید تلاش شود که اگر خدای ناکرده در حوزه تبلیغات و اطلاع‎رسانی نارسایی و یا ضعفی وجود داشته رصد و برطرف شود.

عاشور با اشاره به اینکه هماهنگی در حوزه تبلیغات و اطلاع‎رسانی موجبات موفقیت را رقم می‎زند، ابراز داشت: روابط عمومی‎ها نسبت به اطلاع‎رسانی پروژه‎ها هماهنگی لازم را داشته باشند تا دچار مشکل نشوند.

وی افزود: با توجه به شرایط اقتصادی کشور نیاز نیست که ادارات به زرق و برق تبلیغات پروژه‎ها بپردازند و لازم است که روال ساده گذشته را داشته باشند تا اسباب هزینه زیاد برای دستگاه اجرایی به وجود نیاید.

جشن‎های دهه فجر به سمت مردمی شدن پیش برود

مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان با تاکید بر اینکه جشن‎های دهه فجر به سمت مردمی شدن پیش برود، اظهار داشت: اگر برگزاری جشن‎ها به عهده مردم قرار بگیرد موفقیت بیشتر خواهد بود چراکه اثبات حقانیت نظام اسلامی را نشان می‎دهد.

عاشور با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب مردمی است، گفت: مردم همواره در صحنه‎های مختلف حضوری پرشور و چشمگیر داشتند لذا حضور پررنگ مردم در جشن انقلاب در کنار مسئولان را شاهد باشیم.

وی با اشاره به اینکه در ایام‎الله دهه فجر باید فضای شهری آکنده از سرور و خوشحالی همراه با آذین بندی باشد، یادآور شد: سی و پنجمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی باید به شیوه‎ای شایسته برگزار شود و دستگاه‎ها در ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی اهتمام کنند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نسبت به برگزاری مراسم نمادین ورود امام در 10 شهرستان در 12 بهمن اقدام می‎کند، اظهار داشت: برنامه راهپیمایی باشکوه 22 بهمن نیز تدارک دیده شده است تا شاهد حضور گسترده مردم در جشن انقلاب باشیم.

انتهای پیام/83001/س40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول