اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

75/ فجر انقلاب

کاروان خبری فجر انقلاب گیلان به لاهیجان رسید

کاروان خبری فجر انقلاب اسلامی گیلان به لاهیجان سفر کرد.

کاروان خبری فجر انقلاب گیلان به لاهیجان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان، کاروان خبری کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان پیش از ظهر امروز وارد این شهرستان شد و با فرماندار لاهیجان نشست برگزار شد.

فرماندار لاهیجان حرکت کمیته ارتباطات را اقدامی موثر برای شناساندن دستاوردهای انقلاب اسلامی در گیلان ذکر کرد.

محمد علیزاده با بیان اینکه وقوع انقلاب اسلامی برکات زیادی برای کشور و گیلان داشته است، افزود: لاهیجان نیز از این برکت بی‌نصیب نماند.

وی دهه فجر را فرصتی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و انجام فعالیت‌ها در این مدت دانست و تصریح کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی در ایام دهه فجر باید برای مردم تبیین و بازگو شود.

فرماندار لاهیجان برنامه‌های دهه فجر در این شهرستان را با رویکرد مردمی خواند و یادآور شد: مردم نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشته‌اند.

وی حضور در صحنه‌های مختلف انقلاب را نشانه علاقه‌مندی مردم نسبت به نظام و انقلاب عنوان کرد و یادآور شد: امسال در دهه فجر پروژه‌های عام‌المنفعه در لاهیجان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

دبیر کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان نیز در نشست مذکور گزارشی از فعالیت این کمیته و اهداف آن از راه‌اندازی کاروان خبری فجر انقلاب در شهرستان‌های استان را ارائه کرد.

شهرام درویشی با بیان اینکه بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی پس از پیروزی از اهداف مهم کمیته است، اظهار کرد: کمیته ارتباطات با این هدف سفرهای شهرستانی را انجام می‌دهد.

وی سفر امروز کمیته مذکور را در چهار شهرستان شرق گیلان ذکر کرد و یادآور شد: در سفرهای شهرستان فرمانداران همکاری خوبی با کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان دارند.

به گزارش فارس، یکی از برنامه‌های کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان انتخاب 5 فرماندار و 5 مسئول روابط عمومی برتر است که در سفرهای شهرستانی کاروان خبری فجر این استان مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

کاروان خبری فجر گیلان تاکنون به شهرستان‌های شفت، فومن، صومعه‌سرا، آستانه‌اشرفیه، سیاهکل و... سفر کرده‌ است. 

انتهای پیام/2300/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول