اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل خبر داد

اختصاص 140 میلیون تومان اعتبار برای احداث پل در روستای میجنده

فرماندار اردبیل گفت: 140 میلیون تومان اعتبار برای احداث پل در روستای میجنده اختصاص می‌یابد.

اختصاص 140 میلیون تومان اعتبار برای احداث پل در روستای میجنده

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر صبح امروز در بازدید از روستاهای میجنده و کولانکوه بخش ثمرین با تاکید بر حل مشکلات این روستاها اظهار داشت: با اختصاص 140 میلیون تومان از محل اعتبارات تجمیع عوارض و یا مدیریت بحران به احداث دو پل در رودخانه داخل روستای میجنده مشکل عبور و مرور مردم در این روستا مرتفع شده و دو طرف روستا به همدیگر متصل خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای طرح هادی در این دو روستا خبر داد و یادآور شد: با اجرای طرح هادی به زیبایی و پاکیزگی این روستاها افزوده خواهد شد و تردد وسایط نقلیه کشاورزی و سایر وسایل نقلیه نیز آسان خواهد شد و با اجرای طرح هادی اهالی و روستاییان می‌توانند با استفاده از وام‌های مقاوم‌سازی بنیاد مسکن نسبت به احداث و مقاوم‌سازی ساختمان‌های خود اقدام کنند.

فرماندار اردبیل همچنین از ساماندهی آب‌های جاری سرگردان در اطراف این روستاها خبر داد و افزود: با جمع‌آوری و ساماندهی این آب‌ها نسبت به رفع مشکل آب زراعی و آشامیدنی اقدام خواهد شد.

دبیر در نشستی با مردم این روستاها خواستار همکاری و کمک مردم در اجرای طرح هادی و برنامه‌های مورد نظر شد و ابراز داشت: با همکاری خود اهالی نسبت به حل مشکل مردم با اولویت اقدام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این بازدید در ادامه روند بازدیدهای فرماندار اردبیل از روستاهای تابعه استان صورت گرفت که فرماندار اردبیل به همراه معاون عمرانی فرمانداری، مسئولان آب و فاضلاب روستایی و کارشناسان مربوطه از این روستاها بازدید کردند.

انتهای پیام/62001/س20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول