اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز صورت گرفت

بازدید وزیر راه از طرح‌های توسعه‌ای راه‌آهن خراسان رضوی

وزیر راه و شهرسازی صبح امروز در ایستگاه راه‌آهن مشهد حضور یافت و از طرح‌های عمرانی راه‌آهن خراسان رضوی بازدید کرد.

بازدید وزیر راه از طرح‌های توسعه‌ای راه‌آهن خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، در ابتدای این بازدید عباس آخوندی و هیئت همراه مورد استقبال مدیران اداره‌کل راه‌آهن خراسان قرار گرفتند و در ادامه ضمن بازدید از بخش‌های مختلف، در جریان امور مربوط به خدمات‌رسانی به مسافران قرار داده شدند.

آخوندی همچنین از قسمت‌های مختلف راه‌آهن مشهد همچون بخش ابنیه سنگین، انبار توشه، محوطه حمل‌ونقل و بخش بازرگانی بازدید کرد.

وی همچنین از سالن داخلی ایستگاه، سکوها و خطوط در حال احداث در آن بازدید کرد و در جریان اجرای مراحل مختلف خطوط جدید قرار گرفت.

محمدهادی ضیایی‌مهر مدیرکل راه‌‌آهن خراسان رضوی نیز ضمن توضیح مشکلات و وضع موجود ایستگاه، مشخصات و ویژگی‌های محل پیشنهادی ترمینال شماره 2 راه‌آهن مشهد را برای وزیر راه تشریح کرد.

وزیر راه و شهرسازی در این بازدید، توسعه راه‌آهن مشهد و برقی کردن راه‌آهن تهران - مشهد را تحولی عظیم در اقتصاد و نوع نگرش مردم به سفر، سیاحت و گردشگری در استان دانست.

وی احداث راه‌آهن سرخس - زاهدان - چابهار را باعث اتصال کشورهای آسیای میانه به خلیج فارس از مسیری کوتاه‌تر خواند که خود یکی از طرح‌های مهم شرق کشور است.

انتهای پیام/2202/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول