اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی سمنان خبر داد

برگزاری مسابقات قرآن کریم ویژه روستائیان و عشایر استان سمنان

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از برگزاری بیست و سومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه روستائیان و عشایر این استان خبر داد.

برگزاری مسابقات قرآن کریم ویژه روستائیان و عشایر استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، غلامرضا میرزائیان پیش از ظهر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و بر اساس مصوبه کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان سمنان، مرحله استانی این مسابقه در شهر دیباج شهرستان دامغان برگزار خواهد شد.

وی اذعان کرد: این دوره از مسابقات در دو بخش برادران و خواهران برگزار می‏شود که برادران در رشته‏های قرائت و حفظ کل و خواهران در رشته‏های حفظ کل و مفاهیم قرآن کریم با هم رقابت خواهند کرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بیان کرد: داوطلبان و متقاضیان برای شرکت در این مسابقه می‏توانند برای ثبت نام به حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‏های تابعه و پایگاه‏های بسیج روستایی و عشایر سراسر استان مراجعه کنند.

میرزائیان یادآوری کرد: این مسابقات یک روزه از صبح روز نهم بهمن ماه در مسجد و حسینیه صاحب‏الزمان  (عج) شهر دیباج برگزار می‏شود.

انتهای پیام/2249/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول