اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل محیط زیست استان سمنان خبر داد

افتتاح ایستگاه ثابت سنجش آلودگی هوا در گرمسار

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان از افتتاح ایستگاه ثابت سنجش آلودگی هوا در گرمسار هم‏زمان با هفته هوای پاک خبر داد.

افتتاح ایستگاه ثابت سنجش آلودگی هوا در گرمسار

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حمید ظهرابی پیش از ظهر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران در تشریح اهم برنامه‏های هفته هوای پاک در این استان اظهار کرد: نواختن زنگ هوای پاک در مدارس استان سمنان یکی از این برنامه‏هاست.

وی تصریح کرد: به صورت نمادین، مراسم رسمی نواختن زنگ هوای پاک در مدارس استان سمنان در مدرسه شهدا در چهار راه جهادیه سمنان برگزار می‏شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان همچنین از افتتاح ایستگاه ثابت سنجش آلودگی هوا در گرمسار خبر داد و گفت: به مناسبت هفته هوای پاک، سیستم کنترل آلودگی هوای کارخانه ذوب آهن آسیا در گرمسار نیز بهره‏برداری می‏شود.

ظهرابی از برگزاری نشستی با سمن‏های استان سمنان که در حوزه محیط زیست فعالیت دارند، خبر داد و به افتتاح سیستم کنترل آلودگی هوای کارخانه گچ کومش در مؤمن‏آباد سمنان در این هفته اشاره کرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان افزود: درختکاری در شهرک‏های صنعتی این استان نیز در هفته هوای پاک انجام می‏شود و مراسم نمادین آن، در شهرک صنعتی سمنان برگزار خواهد شد.

ظهرابی سخنرانی پیش از خطبه‏های نماز جمعه در محل اقامه نماز جمعه شهر سمنان و افتتاح صفحه نمایش ایستگاه ثابت سنجش آلودگی- تلویزیون شهری در  شهر سمنان در صورت اتمام عملیات نصب آن را از دیگر برنامه‏های هفته هوای پاک در سمنان بیان کرد.

انتهای پیام/2249/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول