اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان نور:

شهرستان نور برای متکدیان ناامن شود

فرماندار شهرستان نور با اعلام اینکه تکدی‌گری جرم است گفت: مسئولان محیط این شهر را برای متکدیان ناامن کنند.

شهرستان نور برای متکدیان ناامن شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، علی‌محمد صمدیان صبح امروز در جلسه مشترک شورای سلامت و هوای پاک  اظهار داشت: حضور متکدیان در شهرستان علاوه بر ناهنجاری اجتماعی و مشکلات جنبی‌، سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد.

وی تصریح کرد: حضور متکدیان در بسیاری از مواقع باعث ایجاد آلودگی اجتماعی در جامعه می‌شود. 

فرماندار شهرستان نور با اشاره به اینکه تکدی‌گری جرم است، افزود: با تدابیر لازم دستگاه‌های متولی از جمله شهرداری‌ها و نیروی انتظامی باید محیط را برای حضور متکدیان ناامن شود.

این مسئول اضافه کرد: متکدیان نباید به راحتی در شهر رفت و آمد کنند چون حضور آنها باعث بروز مشکلات برای شهروندان می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان نور با اشاره به نامگذاری این هفته به نام  هوای پاک در کشور ابراز داشت: برای داشتن  هوای پاک نیاز به آموزش و اطلاع‌رسانی است.

صمدیان ادامه داد: برای داشتن هوای پاک باید اطلاع‌رسانی و آموزش جدی گرفته شود و مردم نسبت به حفظ محیط زیست دغدغه داشته باشند و این امانت الهی را در اختیار آیندگان قرار دهند.

 فرماندار شهرستان نور گفت: اگر هر دستگاه، مسئول و کارمند به وظایفی که بر عهده دارند به خوبی عمل کنند و نظارت قوی و سالم بر امور باشد، نیازی به برگزاری جلسات متعدد نیست.

در ادامه رئیس اداره صنعت، معدن تجارت به اثرگذاری‌های  شوراهای اسلامی شهر و روستا به فرهنگ‌سازی در این زمینه اشاره کرد و گفت: شوراهای اسلامی به عنوان رابط بین مردم و دستگاه‌های اجرایی می‌توانند گام‌های موثری در این امر بردارند.

 علی شفیعی افزود: شوراها  علاوه بر نقش نظارتی باید به دیگر مسئولیت‌ها و وظایف خود از جمله آموزش سلامت در بین جامعه اهتمام بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/86023/س30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول