اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی:

صنعتی شدن کشاورزی باید اولویت بخش صنعت قوچان باشد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی گفت: صنعتی شدن بخش کشاورزی باید اولویت بخش صنعت قوچان بوده و قابلیت سرمایه‌گذاری کردن پروژه‌های تحقیقاتی توسط بخش‌های فنی و مهندسی دانشگاه این شهرستان مدنظر قرار گیرد.

صنعتی شدن کشاورزی باید اولویت بخش صنعت قوچان باشد

راضیه علیرضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قوچان اظهار کرد: برای تدوین برنامه‌ای اجرایی در بخش صنعت، معدن و تجارت استان مبتنی بر اسناد بالادستی مانند سند آمایش، سند اشتغال و ... در شهر‌های مختلف با حضور مسئولان، مدیران و دست‌اندرکاران شهری حضور پیدا می‌کنیم.

وی افزود: مهم‌ترین ارزش صنعت ما متکی به تولید منابع در منطقه بوده و کشاورزی قوچان و صنایع تبدیلی آن گره‌گشا محسوب می‌شوند.

علیرضایی با بیان اینکه شهرک نانوسرام مرکز فکری و تولید دانش فنی مبتنی بر پروژه‌های نوین و مواد نو است، یادآور شد: عوامل عمومی در منطقه و شهرک‌های صنعتی قوچان موجود است؛ اما مدیریت منابع، مشکلات آب، تغییر الگو و ساختار در صنعتی شدن کشاورزی باید برطرف شود.

وی اضافه کرد: براساس یک برآورد باید تدبیری در تقسیم کار مدیریتی صورت بگیرد و مدیریت منابع و هم‌گرایی و هم‌جهتی بخش‌های مختلف با یکدیگر در اولویت قرار گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی تأکید کرد: صنعتی شدن بخش کشاورزی باید اولویت بخش صنعت قوچان بوده و قابلیت سرمایه‌گذاری کردن پروژه‌های تحقیقاتی توسط بخش‌های فنی و مهندسی دانشگاه این شهرستان مدنظر قرار گیرد.

وی گفت: مرکز نانوسرام با دانشگاه قوچان پیوسته نبوده و ساختار دانشگاهی بزرگ در شهرستان متصل به منابع فکری و تکنولوژی نیست که باید در قالب یک مدیریت جدید روند برنامه‌ریزی را طی کند.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول